• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • annat82

All black! Lite lockande att säga silver, men det är ju bara för att alla säger black

• 22Maj2012

Asså jag är heelt lost! Skulle vilja ha all black & köpa till silver men den kan inte köpas separat.. :( vill ha båda haha..

• Katjan
    22Maj2012 skrev 2011-12-26 05:12:03 följande:
    Asså jag är heelt lost! Skulle vilja ha all black & köpa till silver men den kan inte köpas separat.. :( vill ha båda haha..
    Jag har haft en all black och Nieman Marcus. Skulle lätt välja All Black om jag var tvungen till o välja.
     Man tröttnar inte lika snabbt på svart, fast jag har iofs tröttnat på det svarta chassit.
  • Mynta

Hur upplever ni att Cam är med vinterhjul på? Känns den ostabil? Tänker att den kanske blir det i och med att den är så lätt och smal.

• Blondie 80

Jag förstår inte storheten i all black (duckar för tomater ). Är less på svarta vagnar och säger därför silver .