• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • HopeSoon
    Lindadjo skrev 2011-12-20 21:32:49 följande:
    Skillnaden är att den till sittdel har hål bak på suffletten så man kan få ut styret där på framåtvända vagnar. Men på en bugaboo spelar det ju ingen roll. Jag valde till liggdel för att slippa ha den extra "luckan" bak på suffletten. Båda två passar alltså.
    Tack! Då beställer jag ett till liggdel
  • chreb

Nu har jag precis monterat ihop våran bugaboo cameleon! Tänkte bara fråga, det känns som att liggdelen är lite "lös" den går att "vagga" lite på alltså sitter inte stenhårt samt chassit, man kan röra handtagen litegrann. Ska det vara såhär?

• Snoppan

Chreb, så ska det vara en del av fjädringen

• chreb

Okej vad bra :) den är så fin!! Längtar tills lilla hjärtat kommer nu.

• 22Maj2012

Hej, jag undrar om någon utav er har cameleon silver edition? Vill beställa den men har inte sett den i verkligheten.

• s07

Brukar se den här i stan. Den är matt silvrig, rätt diskret. Har tyvärr ingen bild

• 22Maj2012

Tack för era svar! Har sett den på nätet men vet ej om den är lika fin i verkligheten.. Har beslutsångest.. All black eller silver edition?!?! Oh så svårt