Inlägg från: Miniigirl |Visa alla inlägg
  • Miniigirl

Bugaboo-tråd nr 21

Tack hörni!!
    Nu har jag bestämt mig för att satsa på en vagn med gamla chassit:D

• Miniigirl

Föresten...skulle vilja få en fråga till besvarad bara
    Har inte bugaboo åtgärdat det problemet med glidande chassin? Jag menar, om man skulel köpa en ny vagn? är det samma chassi som görs än, fast det visat sig ha problem?

• Miniigirl
    mollan nu skrev 2010-10-01 10:30:39 följande:
    de nya glider inte
    Men, när kom det chassit då? som inte glider?

Gud vad jag frågar på:P
    Är det åtgärdat på vagnarna från 09?
  • Miniigirl

Nu fortsätter jag med min utfrågning om dethär chassit:P
    Kan man se någon skillnad på det nyaste chassit, och det chassit som gled?

Den jag kanske ska köpa av hade fått chassit utbytt just för att det gled, och det var i januari 09, och då hade dom sagt att felet skulle varit åtgärdat då. Känner mig så osäker! GAAHH...hur ska jag göra?!:S

• Miniigirl
    Miniigirl skrev 2010-10-01 20:06:50 följande:

Nu fortsätter jag med min utfrågning om dethär chassit:P
    Kan man se någon skillnad på det nyaste chassit, och det chassit som gled?

Den jag kanske ska köpa av hade fått chassit utbytt just för att det gled, och det var i januari 09, och då hade dom sagt att felet skulle varit åtgärdat då. Känner mig så osäker! GAAHH...hur ska jag göra?!:S

Snälla, finns det någon som kan hjälpa mig?:)
  • Miniigirl

Straw2008:

Tack! Tycker detta är superkrångligt:S har svårt att bestämma mig för om det är bättre att satsa på en vagn med vingmuttrarna istället!
    Hm, det lät ju lite smart att stoppa in en gummisnodd!

Jag får nog helt enkelt fundera några dagar till! svårt svårt!

• Miniigirl
    straw2008 skrev 2010-10-01 22:56:41 följande:
    Löser du ska köpa ett nytt de gamla är handen på hjärtat väldigt fula.
    Men, är det så stor skillnad utseendemässigt på dom?
    Jag har ju aldrig kollat så nära på något av chassina, så igentligen vet jg ju inte. ,men när jag tittar på bilder tycker jag inte att dom skiljer sig åt så mycket:S

Men, det lutar nog mer mot att jag ska köpa det nya faktiskt. känner mig mer sugen på det!
  • Miniigirl

Fröken småland:
    Tack för ett bra svar!:)
    Om chassit är utbytt(reklamerat), och problemet ska vara åtgärdat på det nya chassit, kan man lita på det chassit då? eller är det även risk att dom glider?

Jag vill ju ha ett chassi som fungerar, jag har ju tänkt så att alal tyger osv kan man ju faktiskt byta ut om det skulle bli fult och slitet. För mig känns det viktigare att jag har en vagn som jag är nöjd med och inte krånglar, och den del där mitt barn ska sitta är fräscht! Så, igentligen känns ju det äldre chassit med vingmuttrar bättre på det viset! Men dom börjar ju faktiskt ha några år på nacken! Hur länge till kan man lite på att en så gammal vagn håller och inte krånglar osv.
    Fast, sen så har vi ju en vagn från 07 nu, och den funkar ju som den ska...men man vet ju inte hur den beter sig om typ 2 år ioförsig!
    Ja, du kanske förstår mitt velande?!:P Det är inte lätt...när jag väl känner att jag hittat en vagn som ajg vill ha(i denhär vagndjungeln) så måste man börja fundera på vad man ska ha för chassi oxå:-O Inte lätt!!

• Miniigirl

AnPa:
    Tack, nu ser jag ju att dom skiljer sig där ja!Jag som suttit och kikat och kikat:D
    Tack igen!

• Miniigirl

Igentligen känns det ju så självklart för mig att jag vill ha en med vinmuttrarna ju! Förstår inte varför jag ska vela så:-O Ena stunden känns det ena bättre, och i andra stunden känns det andra bättre! Men, nej, jag ska nog satsa på en lite äldre, då får jag ju faktiskt med en massa tillbehör i samma pris oxå! Vi komemr ju behöva många tillbehör till, såsom vinterhjul, ståbräda osv
    Och somsagt, känsn vagnen ofräsch kan man ju faktiskt köpa nya tyger..och det kanske man vill göra med en 09 oxå lixom!!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21