Inlägg från: Miniigirl |Visa alla inlägg
  • Miniigirl

Bugaboo-tråd nr 21

Fröken Småland skrev 2010-10-02 10:08:56 följande:
    Sedärja. Skulle det vara så svårt?
    Nej, jag kan inte förstå hur man kan vela så mycket, när man ändå bara kan se fördelar med ett av dom:-S
    Men, nu har jag faktiskt bestämt mig på riktigt! skriver man för och nackdelar på båda, så vinner ju faktiskt vingmuttrarna helt klart! Så, en sådan får det bli:D

Tack för hjälpen:)
  • Miniigirl
    Joddan skrev 2010-10-06 10:14:00 följande:
    Han är rätt stor . 14 kilo och runt 90 cm. Men han får inte plats med fötterna, så jag har haft den öppen vid fötterna. Åkpåsen är en Mountain Buggy åkpåse. Är brios längre kanske? 7AM kommer inte heller gå, den är bara 5cm längre än MB...
    Har du med cam åt han?
    Får han bra med plats i den?
    Sitter fortfarande här och velar hur jag ska gör, om jag ska köpa en bugaboo eller inte! Men, våran 1½åring är ju bara 74 lång, så tänkte om din 90cm sitter bra, borde ju min göra det ett tag till oxå:)
  • Miniigirl
    Sjukhus Mamman skrev 2010-10-06 10:47:12 följande:
    min 2,5 åring på 92 cm sitter bra i både camens och lodger. men samtidigt så e han ju väldigt smal. men på längden e de inga problem
    Okej, det låter bra!
    Ska prova sätta i storebror i vagnen oxå, han är runt 90cm lång, får han plats så känner jag mig säker igen! Men, har inte hunnit kolla på någon vagn än! Är nog därför jag velar så mycket fram och tillbaka!När jag väl står där med vagnen framför mig så känns det nog bättre:)

Men så börjar man ju fundera om det är så smart att sälja syskonvagnen såhär precis innan vintern!

Hur funkar ståbrädan när det är snö ute?
  • Miniigirl

Men, hur går det att köra en bee på grusväg och i snö?

• Miniigirl

sjukhusmamman:
    Du har ingen bild när han sitter i en cameleon?:)

• Miniigirl

Finns det 2 olika nyanser på den klarblå toppklädseln? eller är det bara som det ser ut på olika bilder?

• Miniigirl
    Fröken Småland skrev 2010-10-07 04:38:58 följande:
    Minigirl: plus en koboltblå i fleece
    ah, då är det därför jag tycker dom ser olika ut ibland:) en är väl fleece:)
    tack, då vet jag:D
  • Miniigirl

Var och kollade på en bugaboo Cameleon igår! Åh, jag är kär!!!

Tänkte höra med er, på Bugaboos ståbräda finns det ju en liten pigg längs bak, är det meningen att man ska kunna sätta på någon sits där av något slag?

• Miniigirl

Ja, förstod att det måste varit något sådant efter jag läst på lite bättre! Synd!

• Miniigirl

Jaha, men det lät ju bättre:D
    När kom den nya modellen då?
    då ska jag in och kika på tradera nu:D Visserligen kanske man ska börja med att köpa vagnen:P

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21