thisissarah skrev 2011-02-02 22:32:52 följande:
Det hade varit bra om lillan kunde ha vagnen tills hon är tre år, tänker jag. den är ju himla smidig. Annars har vi en emmaljunga ståendes som man också kan avända utifall men jag vill gärna använda camen så länge det går!
Jo, jag hade ju en cam bara en kort stund i höstas, men sålde den ju igen för att jag inte gillade den alls...men det var nog mest pga ståbrädan. och nu har ju äldsta börjat dagis och går själv dom gångerna han varit med. Så, nu har jag plötsligt blivit helt galen i camen igen..vill haaa!!
Så, ska köpa mig en igen tänkte jag...och min son är somsagt 1½ år nu, eller ja...han blir 2 år i maj!
Folk kanske tycker jag är galen som köper när han är så pass stor ändå:-P Han är ju liak stor som äldsta grabben var vid 2½ år

Men, jag hoppas han kan sitta ett tag till iallafall!
Sen beror det nog somsagt mycket på hur man själv tycker att det ser ut!
Jag tyckte inte det såg för trångt ut för min 3½åring när han satt i vagnen(han älskade förövrigt att sitta i den) Men min kompis tyckte ju att min 1½åring såg aldeless för stor ut för vagnen...så somsagt, det beror nog på hur man ser på saken
Synd jag itne tog en bild på hur 3½åringen satt i vagnen, isåfall hade jag kunna lagt in den ju