Inlägg från: Miniigirl |Visa alla inlägg
  • Miniigirl

Bugaboo-tråd nr 21

Är 450kr ett bra pris på ett chassi (utan hjul) som glider?

• Miniigirl
    Miniigirl skrev 2010-10-10 17:27:51 följande:

Är 450kr ett bra pris på ett chassi (utan hjul) som glider?

Någon som har något att säga?:D
  • Miniigirl

Hej!
    Skulle vilja höra lite med er!
    Är det någon som haft problem med att fälla ihop chassit? när man ska dra i pluttarna och vika ner styret. Vårat funkade inte och vi har nu borrat bort 2 nitar och tagit isär lite och upptäckte att det var en liten aluminiummojäng som gått av på mitten på båda sidorna, alltså dit in där vajrarna går in från den lilla plutten..
    hoppas någon förstår min förklaring?!
    Iallafall, vi behöver ju nu 2st nya sådannadär aluminium mojänger, någon som har tips på vart man ska höra av sig för att få tag på dom?

• Miniigirl
    mollan nu skrev 2010-10-12 22:31:37 följande:
    Har ni chassit med vingmuttrar för att reglera höjden på handtaget?
    Det var dessa delar som gått av på vårt trasiga chassi. Går inte att byta enl bugaboo. Alltså dom säljer dem inte. Men om någon kan tillverka delarna åt er går det bra.
    Ja, vi har det chassit!
    Okej, det var u lite dåligt av dom kan jag ju tycka, fast igentligen är det väll inte meningen att man ska in där och grejja alls, eftersom dom nitat ihop chassit!
    Min sambo ska försöka fixa en egen sådan kil, så jag får hoppas på honom istället då! Han brukar kunan vara duktig på sådant
  • Miniigirl

Är det samma vinterhjul och ståbräda till frog och cameleon?

• Miniigirl

Vi lyckades fixa nya "kilar"! Så nu kan vi vika ihop vårat chassi

• Miniigirl

Vi ifck med både Bugaboos egna och tullsas...vi bestämde oss ganska snabt för att använda tullsas då vi tykte det var både snyggare och mer praktiskt!

Brios regnskydd bode ju nästan oxå passa? Till deras ligg/sitt vagnar?

• Miniigirl
    wifen skrev 2010-10-20 13:02:03 följande:
    Höst...?!? Usch, då e det alt kört... Kanske kan få någon att köpa den i ett land som säljer den o skicka den hit Ser ju lovande ut tycker jag men man vill nog "klämma o känna" innan man köper en sådan dyr vagn dock...

Hur långt barn e max för en Bugaboo enligt er?
    Min 3½ åring sitter bra i den tycker jag, får precis plats under suffletten. Han är strax över 90 cm...vet inte exakta måttet, men kanske 92-93
  • Miniigirl

Tänkte höra med er vad ni tycker!
    Vad är ett bra pris för en Bugaboo skötväska, sidofacken med detdär silverfärgade inner"tyget" är det lite trasig på båda sidorna, silver"tyget" har lixom gått sönder i sömmen, så det är ett litet hål mellan locket och själva facket.
    Sen är nog locket något solblekt oxå

Vad skulel ni säga är ett rimligt pris för båda köpare och säljare?

• Miniigirl
    Miniigirl skrev 2010-10-21 10:04:48 följande:
    Tänkte höra med er vad ni tycker!
    Vad är ett bra pris för en Bugaboo skötväska, sidofacken med detdär silverfärgade inner"tyget" är det lite trasig på båda sidorna, silver"tyget" har lixom gått sönder i sömmen, så det är ett litet hål mellan locket och själva facket.
    Sen är nog locket något solblekt oxå

Vad skulel ni säga är ett rimligt pris för båda köpare och säljare?
    Ingen som har något förslag?!:)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21