-
tror att någon här på fls köp och säljsida säljer en sådan:)Flerbarnstokan skrev 2010-11-07 17:52:53 följande:ngn som vet var jag kan få tag på en ny/nästan ny varukorg i denim??? Min varukorg har gått sönder, mittt fel. Missade en på tradera och de finns väl inte kvar på ngn shop? Hoppas ngn har ngt tips... -
Nu kommer jag nog med en ganska dum fråga i en bugabootråd...MEN, såhär är det! Vi köpte oss en cameleon nyligen, med en ståbräda till...och jag är så missnöjd med hur svårt det är att köra vagnen när man har ståbrädan på(kanske för att jag varit bortskämt det en syskonvagn)
Är det någon här som har ett bra tips på en vagn som är smidigare med ståbräda? -
Det var det svaret jag var lite rädd för:-SStargirl skrev 2010-11-08 18:59:04 följande:Vagnar med ståbräda är alltid lite knepiga om jag ska vara ärlig. -
Jasså?! hm, ja...kanske är så:-Pmodestyclara skrev 2010-11-08 19:28:04 följande:jag tycker att buggan är den smidigaste vagnen jag kört med ståbräda...har dock bara provat brio panasarvagn och uj med ståbräda också
Fast, jag är lite halvt missnöjd med några andra bitar oxå, så jag tror nog jag måste ta och skaffa mig en annan vagn ändå:-S
Trist, för jag tycker verkligen om vagnen SÅ mycket!!! Men, känns dumt att ha en vagn bara för utseendets skull:-P -
Jasså, ja...man kanske ska testa sätta på vinterhjulen och se hur det är att köra den då innan man säljer:-Pzasata skrev 2010-11-08 19:40:40 följande:Jag tycker vagnar med rörliga framhjul är svårare än vagn med fasta hjul och ståbräda. -
Det är ju mer barnens ben osv som växer sen...ÄrtaMärta skrev 2010-11-18 09:20:05 följande:Jag måste bara fråga hur gamla era barn är som sitter i bugaboon?
Jag tycker det låter lite konstigt att man skulle kunna använga buggan tills barnet är ungefär fyra år gammal (17kg).
Min kille är 1,5 år och är inte alls lång för sin ålder men tycker redan nu att hans huvud är i höjd med toppen på ryggstödet, förstår ni vad jag menar?
kan inte förstå hur han skulle kunna få plats i vagnen i ytterligare ett par år, menar benen kan man ju hålla böjda vid knäna när man sitter men hur blir det när barnet sover? Om rumpan är på sittdelen så måste väl huvudet sticka utanför ryggstödet tillslut eller =)?
Min 3½åring, visserligen inte så jättelång(strax över 90 cm) satt bra i cameleon. Och hans bror som är 1½år, och ca 76cm lång är ju nästan lika högt uppe med huvudet tycker ja! -
Visst var det så att frogs sittdel bar något mindre en cameleon? Eller här jag fel? Var är det mer som skiljer förutom det höj och sänkbara handtaget? Hade en cameleon en kort period,men känner mig lite sugen på en igen. Det är ju lixom lite bättre pris på frogen:) skulle jag bli missnöjd?
-
Ami: Tack! Så bra det lät:) bi har oxå ganska korta barn,så då borde som få plats ett tag till:Den man kan byta ram annars va? Fast,då passar ju inte tygen förstås. Men hur är det toppklädseln,den från camen passar frog oxå va?
-
Bra:) tack för ditt svar:)
-
Vi hade samma fel på våran vagn. Sambon fixade det ganska lätt. Men lite händig måste man nog vara. Det är troligtvis en kil som gått av inne i själva chassit. En ny kil behöver meckas till!