Bugaboo-tråd nr 21
Och den på brogatan var helt annorlunda, pigg glad och allert personal med mkt god servicekänsla...
Hur tänkte de här? ![]()
Ska snart byta till sittdel på min all black, då min lilla bebis inte är så liten längre. Tycker det känns lite vemodigt, gillar liggdelen... Men det blir nog fint med sittdel också.
I alla fall undrar jag, behöver man ett sittdelsöverdrag? Kanske inte så länge man ändå har åkpåse, men senare i vår? Eller räcker en dyna? Har inget extra topset (förutom ett gult fleece som man fick med, men det gillar jag inte), så då kanske jag måste köpa ett? Eller ska man sy en sittdelsklädsel? Svåra val. Funderar i så fall på en röd, det blir väl snyggt med svart? I och för sig inte så vårigt kanske... Det mesta borde ju passa till svart, men det känns som en för ljus färg bryter av för mycket mot allt svart. Ingen som har någon fin bild på någon snygg kombo?
Även om jag tycker det borde ingå...Glömde säga att vi är självklart är sååå nöjda med våran fina vagn! Och lillan älskar den också, speciellt nu när hon får åka sittdel och kan se lite mer.