faceprimer skrev 2011-10-09 21:22:26 följande:
På denna finns det repor (haha, ytterligare ett tecken på att den skulle vara fejk kanske)
Jag ska hur som helst gå till botten med detta, har hört av mig till henne igen nu. Även att jag tvekar på att den är fejk så känns det så mycket bättre att ha kollat en gång för mycket än en gång för lite.
Det som gör mig så misstänkssam är att Varför tusan använda en vagn om man själv vet att den är fejk?!
Inte använder man en vagn som man vet är fejk, är man ute efter att lura någon ska man ju sälja den ny så den ser helt ny ut. Men här har hon (isåfall) använd den trots att hon vet att den är fejk?
Och jag menar, det gör man ju inte. Hade hon sagt att hon hade skickat efter vagnen från utlandet, då hade jag absolut misstänkt att den varit fejk, för då hade hon ju inte vetat det. Men nu har hon ju fått den av hennes svärföräldrar som dessutom köpt den i butik?
Hm, kan bli galen av detta. Haha.
Aja, ska kolla upp lite extra med vagnen nu och ska verkligen granska så det inte är något lurt.
Men i vilken butik är den köpt, det måste väl stå på kvittot du har? Och hur kan du inte ha sett den i dagsljus än, det blir ju mörkt rätt sent fortfarande? Tycker det är rätt stor skillnad på svart och grått.