Inlägg från: the baby |Visa alla inlägg
  • the baby

Bugaboo-tråd nr 21

Joddan skrev 2011-05-31 22:11:26 följande:
    Gillar också gamla denimen mer.
    Men en bee denim käns lite rockigt med nitar o allt . Skulle inte banga . Gillar också gul... Fast jag gillar intr gul mot det svarta, känna lite aik. Hahaha! Skadad sedan barndomen med två bröder
    Tant Pruselius skrev 2011-05-31 22:06:40 följande:
    sorry men det bara kom - l love denimen !!!
    Ingen fara. Glad Jag älskar denim, har till och med sytt en denim-sufflett till min cam. Men min sambo gillar det inte så mycket, så när han sa att jag "fick" köpa bee:t tänkte jag nog att han skulle få sista ordet vad gäller färg. Dumt nu i efterhand kanske... men den gula är verkligen fin! Och jag ska köpa den nya rosa suffletten till också. Är ingen rosa-tjej, men den gillade jag direkt! Och OJ vad den rullar bra, kommer aldrig att vilja köra camen igen...
  • the baby
    Joddan skrev 2011-05-31 22:44:40 följande:
    "Once you go bee there is nothing else to see" var det väl ngn fyndig här som sa för ett tag sedan
    Skrattande
  • the baby

Vad är det som är den stora fördelen med Frog, jämfört med Cameleon egentligen? Nu är min vagnspark komplett (på ett tag), men jag blir så nyfiken. Ser inte ut som några stora skillnader? Vet att ramen är lite mindre, men det känns ju snarare som en nackdel?

• the baby
    Joddan skrev 2011-06-01 09:01:40 följande:
    Jag är mest ute efter den svarta basen till "vanligt" chassi och så att chassit inte har ställbart hantag... Lite billigare också!
    Sedan har jag haft cam bee och bee+ och vill prova ngt nytt
    Aha, handtaget kan ju vara en bra grej, kan inte gå sönder då. Men om man som mig är rätt lång, och har en lång sambo, skulle det ju inte funka ändå. Vad skönt, då "nöjer" jag mig med mina två fina vagnar. Glad Och jag förstår att du vill ha svart bas, det är fint!

Klart du ska prova något nytt!
  • the baby
    AnPa skrev 2011-06-01 09:29:36 följande:
    Sen är frogen mindre och smidigare, svänger på en gång. Tycker nästan att den svänger fortare än Beet. Man kan ha cameleon-ram på frog med cameleon sitt-/liggdelstyg på. Då blir ju sitt-/liggytan lika stor
    Aha, då tror jag att jag har koll! Men som sagt, inte intressant för mig ändå pga längden. Och jag har ju Beet nu! Glad
  • the baby
    AnPa skrev 2011-06-01 09:38:04 följande:
    Hur lång är du?
    Jag är inte jättelång, 175 cm, men min sambo är 2 m prick, så för honom skulle en Frog bli för liten. Och han drar ju den ibland ändå... Glad Det var faktiskt en av de saker som gjorde att vi köpte Bubagoo från början, det stora avståndet från handtaget till varukorgen. På t ex Brio Go skulle han sparka in i korgen varje steg, den sitter mycket längre bak. Och Beet funkar också jättebra för honom!
  • the baby
    cirkuspuman skrev 2011-06-01 10:09:20 följande:
    Det är nog olika Jag trodde att min man var för lång för Froggen oxå men det går jätte bra och han är bara 4 cm kortare än din sambo.
    Jag skulle åka och testa om jag var du Froggen är aningen smidigare tycker jag precis som AnPa säger (vi har cam ram till vår och jag är super nöjd.
    Lycka till  
    Ja, det kanske skulle gå. Men vi är så himla nöjda med våran cameleon, jag var mest bara nyfiken på skillnaderna mellan Frog och Cam. Glad Nu blir det inga fler vagnar för oss på ett tag!
  • the baby
    LHUF skrev 2011-06-08 14:37:33 följande:
    Någon som vet om organizer väskan finns i fysisk butik? Skulle vilja klämma på den innan jag ev köper den.
    Jag köpte min på Barnbutiken i city, Stockholm. Så där finns den i alla fall.
  • the baby
    Fröken Småland skrev 2011-06-09 12:22:31 följande:
    Och dagens projekt. Inte så illa pinkat va?

Men åååå, vad fint!! Det där kanske man ska ge sig på... vore ju snyggt med en helrosa Bee... Eller röd. Eller lila.... Skrattande
  • the baby
    mammageno skrev 2011-06-09 21:32:40 följande:
    åååh ge mig!!! de är slut där jag tittat!! me want! om du vill sälja så är jag intresserad!
    Tips, jag provade en UJ-bygel till min Bee+, och den verkade passa bra. Kanske lättare att få tag i.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21