Inlägg från: the baby |Visa alla inlägg
  • the baby

Bugaboo-tråd nr 21

Förresten, angående den där organizer, ser ju smidig ut, men konstigt att ha en väska över hela handtaget på camen? Var ska man då hålla händerna? Skulle vilja veta hur man tar loss den också, måste ju vara smidigt, någon som vet?

• the baby
    bohusbebis skrev 2011-05-18 11:09:30 följande:
    tror att de ligger runt 4000 för bara vagn, bonus om man lyckas pruta med lite prylar kanske... Men med tanke på att de kostar 5900 nya, och de nya bee+ är max 1 år så låter det väl logiskt? så resonerade jag iaf...
    Jo, det låter ju kanske vettigt. Hade nog ändå hoppats kunna göra ett bättre fynd än så. Glad 
  • the baby
    bohusbebis skrev 2011-05-18 11:18:32 följande:
    Ingenting är omöjligt, ska ha dig i åtanke om jag ser nåt... var i geografin?
    Bor i Bugaboo-land, dvs Stockholm Glad Här känns det som man är udda om man INTE har en bugga... Iaf i mina kvarter.
  • the baby
    bohusbebis skrev 2011-05-18 11:26:12 följande:
    på blocket alltså, till Karma Police
    Ja, såg den! Jättefin! Men jag har bevakat Blocket ett tag nu, och det finns ju knappt några alls, så därför har jag inte ens tänkt på att man skulle kunna pruta. Ska se om den är kvar under dagen, då ska jag fundera på det. Glad
  • the baby
    bohusbebis skrev 2011-05-18 11:40:25 följande:
    Märkligt nog ingen större efterfrågan på Bee+ just nu verkar det som. Fick knappt ens några skambud på min... Priset var ju satt med prutmån, om jag skulle få det begärda var det bara plus. Men tycker alltid att det prutas på vagnar (utom jag när jag köper, jag är så usel på att pruta även om jag gör tafatta försök)...
    Jag är också usel på att pruta! Glad Sålde du din nyss alltså? Vad begärde du, och vad fick du? Eller sålde du den inte alls?

• the baby
    bohusbebis skrev 2011-05-18 11:54:41 följande:
    Visst är det märkligt!?
    Men som sagt 4000 för en "sulky" är ganska mycket pengar helt enkelt. Om man nu inte är frälst
    Ja, inte för att man blir rik på föräldrapenning, men nog skulle jag kunna skrapa fram pengarna. Det är väl mer det att jag inte riktigt vet hur mycket det är värt för mig/oss med en Bee också. Vi har ju våran fina Cam, och den är ju redan rätt smidig, kanske tillräckligt för våra behov, egentligen? Men den är ju så fin... Skrattande Däremot skulle man halka över en till fynd-pris...
  • the baby
    Fröken Småland skrev 2011-05-18 11:56:17 följande:
    bohusbebis skrev 2011-05-18 11:54:41 följande:
    Visst är det märkligt!?
    Men som sagt 4000 för en "sulky" är ganska mycket pengar helt enkelt. Om man nu inte är frälst
    Precis. Det är för mycket pengar helt enkelt. Det är bara de som är inbitna som kan motivera att köpa en så snordyr sulky, det behövs ju verkligen inte när man har en Cameleon utan bara något man gärna vill ha
    Haha, nä, precis. Glad Vet inte hur inbiten jag är ännu heller...
  • the baby
    mammageno skrev 2011-05-18 15:55:43 följande:
    Ang bee, jag lööövar: den är grym och allt gott om CAM men det finns många fördelar med bee !* hjärta!
    Skrattande 

Men vad har Bee för fördelar som inte Cam har, om man nu redan har en Cam och inte vill göra sig av med den? Har bara identifierat att den är ännu lättare, och ännu smidigare, att man kan fälla ihop den i en del, men mer?
  • the baby
    miljarden skrev 2011-05-18 16:16:19 följande:
    Vad mer behöver du för egenskaper hos en vagn?
    Sant, det är väldigt bra egenskaper, men eftersom jag redan har en smidig, lätt vagn, så skulle jag nog önska att Beet hade något litet extra utöver detta... om jag nu ska ha 2 vagnar. Glad
  • the baby
    miljarden skrev 2011-05-18 16:22:55 följande:
    Menar du att camen är smidig och lätt? Det är den inte, åtminstone inte i jämförelse med bee+.
    Nej, jag vet, det var ju det jag märkte när jag provkörde Bee+ i butik... Glad men den kanske är tillräckligt smidig och lätt för mina behov? Egentligen...
    bohusbebis skrev 2011-05-18 16:19:02 följande:
    tycker åxå att det är korkat att konstruera en vagn (cam/frog/gecko) som i övrigt är smart och smidig - men inte går att fälla ihop i ett stycke!
    Ja, lite sjukt! Om jag åkte mer bil hade jag helt klart tyckt att det var ett problem, men vi bor som sagt i stan och åker mest kommunalt, någon gång i veckan på sin höjd som bilen luftast, så det kan jag egentligen inte använda som argument heller... Glad

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21