• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Månsi
    Månsi skrev 2012-02-19 08:10:55 följande:
    godmorgon, på vilka sidor handlar ni tlll era buggor och så önskar jag tips till egna gjorda sidor ?

så har ni några bra på lager ?
    Har ni verkligen inga bra tips ? :/
  • Lillstroem
    enlitenbitkaka skrev 2012-02-20 06:32:39 följande:
    Ok tack Och det sprayar jag på de "rörliga" delarna?
    Ja, du kan spraya det överallt UTOM på handtaget (alltså där du reglerar höjden på handtaget). Det var någon som skrev här i tråden tidigare att de hade råkat ut för glidande handtag efter en sväng med silikonspray där.
  • Lillstroem
    Månsi skrev 2012-02-20 09:36:05 följande:
    Har ni verkligen inga bra tips ? :/
    Många handlar till sina buggor från kidzshop, de har mycket delar, extra klädslar osv.

Jag förstår inte riktigt vad du menar med "tips till egna gjorda sidor"?

Menar du tips på sidor med folk som syr eget eller vad tänkte du? =)
  • Månsi
    Lillstroem skrev 2012-02-20 09:56:47 följande:
    Många handlar till sina buggor från kidzshop, de har mycket delar, extra klädslar osv.

Jag förstår inte riktigt vad du menar med "tips till egna gjorda sidor"?

Menar du tips på sidor med folk som syr eget eller vad tänkte du? =)
    ja precis till folk som syr själv  :)
  • Arlene86

Vi (eller JAG :)) tänker uppgradera från den gamla Bee till en Bee +. En sak som jag blir lite fundersam över när jag kollar runt på nätet (typ jollyroom och köpbarnvagn) är om sufflett ingår i priset? På Jollyroom är piset ca 500 spänn mindre än på köpbarnvagn.se, men då måste man köpa en sufflett till. På köpbarnvagn står det inget om att man måste köpa en sufflett till, men på vad som ingår så står det "varukorg, dvd och regnskydd".

Någon som vet? 

• acure

På köpbarnvagn ska suffletten ingå. Tror det ska stå längst ner i produktbeskrivningen. Om det är enbart basen som skickas så brukar det stå "bugaboo bee + bas" i rubriken annars står det "bugaboo bee + black/gul/röd (eller vad det är för annan färg på suffletten)". Hoppas du hänger med på vad jag menar! :)

• Arlene86

Ja, förstår precis! För på jollyroom så står det ju bara "bee + bas".., funderade på all black från kopbarnvagn.se nämligen för den verkar vara på extrapris, men tänkte att den kanske bara var utan sufflett då.

• eternalstar

Vill vårpimpa min bugga (RED denim) men vettesjutton vilken färg på suffletten jag ska köpa?! Nån som har förslag på nån snygg färg som passar till denimen eller ska jag satsa på att trolla om den till en all black med ny sittdelsbas o varukorg och sen nån mera färgglad suflett till det? Ös på med tips

Thea -08, Majken -09 & bebis BF Juli -11
  • s07

Jag tycker offwhite är snygg som suflett på denim, o fräscht vårtid. Eller vanlig klarblå om det finns? Men allra finast tycker jag denim är som den är.,