• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Pixic
    Hejåhå skrev 2012-03-15 08:47:33 följande:
    Är det någon som testat något annat parasoll än Bugaboos egna till camen?
    Jag har ett Carlo solparasoll köpt för 129:- på Jollyroom.
    Finns i massa färger. Passar perfa :)
  • Månsi
    linaloo skrev 2012-03-17 23:37:44 följande:
    Lossar gummisnoddarna och drar lös sufflettbågarna.
    jaha ok! då ska jag testa de  :) tackar
  • mamma Linder

Måste få fråga er so har buggor, jag var helt säker på att köpa en bugga denna gång men nu blir jag osäker, tycker att sittdelen verkar opraktisk när barnet ska sova, mina barn har tyckt om att sova på sidan men det går ju inte i en skålad sitts? Sover era barn bara på rygg?

• Min älskade dotter

min dotter sover ofta på mage hemma i sin säng men i vagnen är det inga problem för henne att sova på rygg, hon sover kanon i vagnen!

• ami

Vår dotter sover ofta på sidan. Hon drar upp benen lite, det går utmärkt. Sover mycket bättre/längre i bugaboon än i andra vagnarna.

• SophiaM

Jag har knas med ena tryckknappen (den som man trycker in för att vinkla sittdelen till olika positioner) på vagnen. Den har fastnat och pluppar inte ut så sittdelen skvalpar runt (och knarrar!!!) när jag är ute och går. 
    Någon som vet hur man fixar det? 

• Jennie f

Solen, våren och värmen är här! Lycka!!
    Men då kom ett nytt problem, solskydd.. min fina lilla dam blir tok arg när solen lyser i ansiktet om så bara för en kort sekund. Vad tycker ni är den bästa lösningen? Parasoll, helt solskydd, filt?? eller vad?? 

• Min älskade dotter
    Jennie f skrev 2012-03-21 20:04:54 följande:
    Solen, våren och värmen är här! Lycka!!
    Men då kom ett nytt problem, solskydd.. min fina lilla dam blir tok arg när solen lyser i ansiktet om så bara för en kort sekund. Vad tycker ni är den bästa lösningen? Parasoll, helt solskydd, filt?? eller vad?? 
    Om hon ska sova eller inte störs av att ni täcker igen så skulle jag rekommendera barnvagnsdraperi. Vi höll på med filt ett tag, sen fick jag nog av att det blåste av och inte satt på plats så köpte ett draperi, helt perfekt! Man kan ju dra igen mer på ena sidan om solen är där så täcker man inte igen alltför mkt  heller :)