• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • spigg
    FrökenFräken11 skrev 2012-03-09 08:49:48 följande:
    spigg: Tyvärr den fungerade inte heller...
    Okej, då vet jag inte om du kanske gör något fel? För den mailadressen har jag mailat till och fått svar från nyligen.
    Barnvagnar! - Gruppen på FB som är det ultimata barnvagnsforumet! Gå med! www.facebook.com/groups/141568512604292/
  • FrökenFräken11

Undra om det kan ha att göra med att jag försöker bifoga kort? Ska testa utan. Men jag får felmeddelande om att adressen inte är rätt.

• Arlene86

En fråga, finns det några renodlade Bugaboo butiker? Alltså butiker som ägs av Bugaboo och endast säljer Bugaboo? Man ser ju bilder på hemsidan på sådana, men finns det bara i USA eller Holland?

• spigg
    Arlene86 skrev 2012-03-09 12:08:42 följande:
    En fråga, finns det några renodlade Bugaboo butiker? Alltså butiker som ägs av Bugaboo och endast säljer Bugaboo? Man ser ju bilder på hemsidan på sådana, men finns det bara i USA eller Holland?
    Det finns inga i Sverige, så mycket jag vet med säkerhet. Om det finns i USA och Holland vet jag inte men det borde det ju göra. Har själv tyvärr aldrig besökt en. 
    Barnvagnar! - Gruppen på FB som är det ultimata barnvagnsforumet! Gå med! www.facebook.com/groups/141568512604292/
  • Arlene86
    spigg skrev 2012-03-09 15:29:57 följande:
    Det finns inga i Sverige, så mycket jag vet med säkerhet. Om det finns i USA och Holland vet jag inte men det borde det ju göra. Har själv tyvärr aldrig besökt en. 

Åh, det hade ju varit en holygrail det alltså! En hel affär med bara bugga prylar!
  • s07

I valet o
    Kvalet. Har en Stokke xplory, bugaboo frog, en liten paraplyvagn som jag hatar att köra men duger som bilvagn och som resevagn en baby joggar city mini 4 som jag inte heller gillar att köra! Paraplyvagnen ska behållas, babyjoggern säljas, frågan är om jag nu ska sälja xploryn eller frogen...älskar att köra båda två, båda kan användas från nyfödd och jag har tänkt spara en utifall att man skulle få en bebis i framtiden...frågan är vilken som ska behållas...? Frog är 7 år gammal o xploryn köpt i höstas.

• MammasSmåHjärtan

tjo!!

har en bugaboo cameleon och har köpt en besafe izi sleep! vill ha en adapter som passar till men fattar inte vilken jag ska ha? är det samma adapter till besafe,maxi cosi, och acta graco ?  

• MammasSmåHjärtan

PS :

har årsmodell nått att göra med om det passar lr inte? köpte babyskyddet beg från förra lr förr förra året och min cameleon är 1 år gammal