• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Xst

Ska man ens ha silikonskalet på om man fäster den i hållaren? Ska man inte ha telefon direkt?

• Sofia8
    Läängtar skrev 2010-05-12 09:46:24 följande:
    Ja det har jag ju faktist :)
    Vilgot 3/2-2007 - Noomi 16/4 2010
  • Läängtar
    Xst skrev 2010-05-12 09:47:25 följande:
    Ska man ens ha silikonskalet på om man fäster den i hållaren? Ska man inte ha telefon direkt?
    Själva höljet till hållaren är ju i silikon
  • Xst
    Läängtar skrev 2010-05-12 09:51:05 följande:
    Själva höljet till hållaren är ju i silikon
    Okej.
  • Joddan
    Stargirl skrev 2010-05-12 08:09:49 följande:
    Här har du en bild på min då 5 åring. (han sitter i syrrans vagn) Samma pojke.....2 år. Cameleon är mycket rymligare än Teutonia.
    På bilden med din 5-åring har du väl flyttat suflettspännena uppåt? Har en kompis vars två-åring inte kan ha huvudet under sufletten längre, så de vore konstigt om en 5-åring kan det utan ha flyttat upp suflettensfästen...???
    Silas 2009-03-03
  • FL Lisa
    Joddan skrev 2010-05-12 11:06:47 följande:
    På bilden med din 5-åring har du väl flyttat suflettspännena uppåt? Har en kompis vars två-åring inte kan ha huvudet under sufletten längre, så de vore konstigt om en 5-åring kan det utan ha flyttat upp suflettensfästen...???
    jag har en kille som  blir 4 år om 4 månader och han kan sitta under sufletten utan problem och jag har inte flyttat några fästen
    jag HATAR att kräkas
  • FL Lisa

och där ljög jag...han blir 3 år om 4 månader...men jag räknar med att han kommer kunna sitta under sufletten ett bra tag till

jag HATAR att kräkas
  • Fröken Småland

Stargirl har flyttat sufflettfästena, ja. Och det är en stor bidragande orsak till att femåringen faktiskt ser ut att sitta riktigt hyggligt i vagnen även om han självklart är för stor egentligen. Men att en två-åring inte skulle få plats tror jag inte ett dugg på.

• sweetlina
    Fröken Småland skrev 2010-05-12 11:38:35 följande:
    Stargirl har flyttat sufflettfästena, ja. Och det är en stor bidragande orsak till att femåringen faktiskt ser ut att sitta riktigt hyggligt i vagnen även om han självklart är för stor egentligen. Men att en två-åring inte skulle få plats tror jag inte ett dugg på.
    hur flyttar man dom har hon tagit "sönder" lite av gummit där då lr??
  • solouniko
    FL Lisa skrev 2010-05-12 11:34:56 följande:
    jag har en kille som  blir 4 år om 4 månader och han kan sitta under sufletten utan problem och jag har inte flyttat några fästen
    OJ vad gammal han blivit redan tänkte jag nyss, haha! Sen såg jag att du skrivit fel
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21