• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Kajsan

Jag har kört Swift med vobblande däck idag, känner mig helt snurrig. Det putar liksom ut på ena sidan av däcket, kanske nackdelen med lufthjul...

Jo just det!
  • sok
    sok skrev 2010-05-10 11:30:08 följande:
    aha tack! eh jaha betyder det suflett? hihi. jag menar en sak som jag har som är ett solskydd, istället för parasoll. man ska sätta fast den från vanliga sufletten och ner mot ramen, den har såna där pinnar som regnskyddet har också. men jag får inte dit den så jag vet inte hur den ska sitta fast. den är i silvrigt material. ska skydda mot solen... fick dne med vagnen (begagnad).
    kan försöka ta ett foto och se om någon vet vad jag menar.
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2010-05-10 15:30:27 följande:
    Jag har kört Swift med vobblande däck idag, känner mig helt snurrig. Det putar liksom ut på ena sidan av däcket, kanske nackdelen med lufthjul...
    Har du kanske pumpat de för hårt?
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Asereht
    Kajsan skrev 2010-05-10 15:30:27 följande:
    Låter som en luftbubbla, pys ur luften och pumpa om.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • FridaLee
    Kajsan skrev 2010-05-10 15:29:37 följande:
    Nä, inte idag, jag väntar in den vita
    Ja den är så fiiin, ja jag väntar ju också  på den
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2010-05-10 16:11:36 följande:
    Har du kanske pumpat de för hårt?
    Det är inte jag som har bytt slang, det gjorde proffset i källaren på Bonti på odenplan, han brukar kunna det där.
    Men jag ska göra prova göra om det.
    Jo just det!
  • Onyxia

Har kommit på att jag har ett problem. Kommer ju inte kunna ha min Oioi Carry All hängande på min Cam nu när storasyster ska börja åka åkbräda snart.

Vet att jag sett några innan i tråden som har haft Skip Hops Saddlebag(?) hängande på buggan. Vad får man plats med i denna? Samt finns det något skötunderlägg i den?

Någon som vet om Skip Hop Pronto går att fästa på samma sätt som Saddlebagen?

Eller är det någon som har någon helt annan lösning på problemet? Vill gärna få i våtservetter, ett par blöjor till vart barn samt ha en skötbädd lätt tillgängligt. Resten kan jag ju ha undertill i varukorgen.

• Stargirl
    Onyxia skrev 2010-05-10 17:58:16 följande:
    Har kommit på att jag har ett problem. Kommer ju inte kunna ha min Oioi Carry All hängande på min Cam nu när storasyster ska börja åka åkbräda snart. Vet att jag sett några innan i tråden som har haft Skip Hops Saddlebag(?) hängande på buggan. Vad får man plats med i denna? Samt finns det något skötunderlägg i den? Någon som vet om Skip Hop Pronto går att fästa på samma sätt som Saddlebagen? Eller är det någon som har någon helt annan lösning på problemet? Vill gärna få i våtservetter, ett par blöjor till vart barn samt ha en skötbädd lätt tillgängligt. Resten kan jag ju ha undertill i varukorgen.
    Jag hade saker i fotändan av liggdelen när jag skippade skötväskan. Hade ett par blöjor och annat smått och gott där i en tygpåse. Bebin fyller ju inte hela liggdelen. Ibland hade jag bebin i åkpåsen och skippade locket om jag ville ha tillgång till alla prylar hela tiden. Annars går ju locket att ha öppet på ena sidan om man plötslit vill åt sin telefon (om man inte har den i fickan)
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • mollan nu
    Har kommit på att jag har ett problem. Kommer ju inte kunna ha min Oioi Carry All hängande på min Cam nu när storasyster ska börja åka åkbräda snart. Vet att jag sett några innan i tråden som har haft Skip Hops Saddlebag(?) hängande på buggan. Vad får man plats med i denna? Samt finns det något skötunderlägg i den? Någon som vet om Skip Hop Pronto går att fästa på samma sätt som Saddlebagen? Eller är det någon som har någon helt annan lösning på problemet? Vill gärna få i våtservetter, ett par blöjor till vart barn samt ha en skötbädd lätt tillgängligt. Resten kan jag ju ha undertill i varukorgen.
    Jag har en saddlebag på sidan av handtagen. I den har jag: liten blöjväska med 2 blöjor, ett engångs underlägg, litet paket våtservetter och en body. Handsprit, tuggummi och handkräm ligger i väskan det med.
    Om jag behöver ha något mer med mig hamnar det i varukorgen.
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • Onyxia
    Just det. Någon som vet var jag hittar en bild på Saddlebagen på en Bugga? Vet att jag sett det innan för ett tag sen.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21