• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • MiniM3
    Joddan skrev 2010-05-11 19:16:54 följande:
    VA?!?! Näää, nu ska jag avboka min!
    Ja jag ger verkligen ut en varning! 
    Använd inte!
  • Läängtar
    MiniM3 skrev 2010-05-11 19:18:19 följande:
    Ja jag ger verkligen ut en varning!  Använd inte!
    Jag med!
  • Poppit
    MiniM3 skrev 2010-05-11 19:18:19 följande:
    Ja jag ger verkligen ut en varning!  Använd inte!
    TUR att jag gick in och läste här, skulle precis beställa! Usch, det vill man ju verkligen inte riskera! Hoppas ni får ersättning för era telefoner!
  • LillaG
    livet från ljusa sidan skrev 2010-05-11 16:21:54 följande:
    Tror ni att bebisar som inte gillar liggdelen kanske gillar sittdelen istället? Han är bara 8 veckor och det känns alldeles för snart men jag måste ju kunna gå ut och gå utan att han skriker :( Är det jobbigt att byta, man kanske kan prova bara? 
    Jag tror inte att sittdelen är  lösningen för en pyttebebis som inte vill åka vagn. Jag tror han vill vara hos mamma allra helst. Tipsar om bärsjal i stället - vilket inte innebär att man alltid bär i sjal, men när det passar. Man kan vara både Bugga-frälst och bära i sjal - jag har testat! {#lang_emotions_sunny}
    Isac 0607 ♥ Lucas 0910
  • sok
    livet från ljusa sidan skrev 2010-05-11 16:21:54 följande:
    Tror ni att bebisar som inte gillar liggdelen kanske gillar sittdelen istället? Han är bara 8 veckor och det känns alldeles för snart men jag måste ju kunna gå ut och gå utan att han skriker :( Är det jobbigt att byta, man kanske kan prova bara? 
    min 1a dotter hade en period då hon vägrade vagn. det gick över efter några veckor...
  • zasata

jag har bee +
    ah, men liksom när man viker in den grejen, så stannar den.. utan blir bara slappt och konstigt.. =/

Stargirl skrev 2010-05-10 08:15:39 följande:
    Har du stängt blixtlåset? Det är ju ett blixtlås längs bak när man vill ha sufflan kortare. Fatrar du hur jag menar?
    Preggie skrev 2010-05-09 23:18:22 följande:
    Bild 3 är nya Bee, är det den du har?
  • zasata

oj.. KRÄV en ny telefon!! Sånt skall ju inte få hända. Då skall jag inte köpa någon..

Nu har dom äntligen skickat nya hjul till mig! 5-8dagar.. sen kan jag ääääntligen rulla vagn igen :D

• livet från ljusa sidan

LillaG: Jag har en sjal och han stensomnar i den...jag kan absolut bära i sjal bara jag vet att han någon gång vill sitta i sin underbara vagn!! ;)

Men det är som du säger, han är pyttebebis! Bara att han är så stor så man (jag) tror att han är mycket äldre än vad han är..... tack för tanken!

Looovar du att han gillar sin vagn någongång ;)

• Mstery

varför vill man ha en hållare till sin mobil på vagnen? känns lite bara för att flasha sin ifån. justsayin

Jocelyn april -07, Nathaniel augusti -08
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21