• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Höghus

Vi har inte använt sulky alls. Har använt Cameleon tills mina varit ca 3,5 och inte behövt vagn mer. Det är ju det som ät bra med camen att den funkar hela barnets vagntid.

• ialia
    Rödtott skrev 2012-09-08 08:26:29 följande:
    Hej! Ni med Bugaboo cameleon: Hur länge använde ni den till era små innan ni bytte till sulky? 

En av anledningarna till att vi köpt just den vagnen är att man inte behöver köpa någon annan. Enda anledningen vi skulle köpa en sulky är om ni åker utomlands för att jag är rädd om vagnen och vill inte att den ska bli förstörd i tansport.
  • Frusandberg

Beställa från Moedes Mooiste, att rekommendera?? Är sååå nära att göra det men är lite försiktigt när det gäller att köpa från utlandet....

• Mamma Bondesson

Frusandberg: jag hänger rätt mycket i Bugaboo Donkeytråden och där är några som beställt från MM och varit nöjda. Själv beställde jag från Baby Plus och väntar på min Donkey.

• Frusandberg
    Mamma Bondesson skrev 2012-09-09 22:51:19 följande:
    Frusandberg: jag hänger rätt mycket i Bugaboo Donkeytråden och där är några som beställt från MM och varit nöjda. Själv beställde jag från Baby Plus och väntar på min Donkey.

Ahaaa.... Hur fungerar det med Baby Plus då?? Något särskilt att tänka på? Tack för svaret/n förresten :) För övrigt: hur löser ni alla det med skötväskegrejer till Camen???
  • Mamma Bondesson

Frusandberg: Kan inte komma på något du bör tänka på. Möjligtvis att beställa och betala snabbt innan Euron går upp igen ;) Jo, förresten: maila de att du vill beställa och en lista på vad du vill ha. De är rätt bra på att ge rabatt vid personlig kontakt!

• Guldkorn

Hej! Undrar bara om någon expert kan hjälpa mig: vad skiljer sufflettfästena åt, på frog och cameleon??

• Frusandberg
    Mamma Bondesson skrev 2012-09-10 11:26:35 följande:
    Frusandberg: Kan inte komma på något du bör tänka på. Möjligtvis att beställa och betala snabbt innan Euron går upp igen ;) Jo, förresten: maila de att du vill beställa och en lista på vad du vill ha. De är rätt bra på att ge rabatt vid personlig kontakt!

Tack Jag har mailkontakt med dem nu :) spännande att se men verkar ju bättre än MM faktiskt. Fast de tror inte att det finns myggnät till cam 3...är det så?? Skötväska och lösningar på det? Något ni vill dela med er av? Vilken toppentråd det här!!