• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • AnitaAndersson

Nu närmar det sig 1:a sept. Jag har bokat den på babyshop.se ... Men funderar när man får den då realeasen ligger på en helgdag? Skickar dom kanske iväg på fredagen? Tror ju inte den kommer före helgen ( även om man hoppas ) .. Annars lär den ju komma någon dag efter helgen. Hmm

I-lands problem ;) he he

• AnitaAndersson
    Mamma Bondesson skrev 2012-08-26 18:50:43 följande:
    Gah! Ovanstående inlägg åkte iväg för snabbt. :) vad tror ni att jag kan begära för sakerna? Tacksam för alla svar!

Läs info om denna tråden. Vi tar ej upp beg priser i tråden.
  • Floff

Vart står den infon? Jag hittar den då inte.

Mamma Bondesson: Det finns en grupp på Facebook som heter "Barnvagnar!. Där är en massa kunniga människor samlade och kan nog hjälpa dig med din fråga

• AnitaAndersson
    Floff skrev 2012-08-27 19:08:56 följande:
    Vart står den infon? Jag hittar den då inte.

Mamma Bondesson: Det finns en grupp på Facebook som heter "Barnvagnar!. Där är en massa kunniga människor samlade och kan nog hjälpa dig med din fråga
    Texten nedan har TS skrivit:

~  ~ ~ OBS! ~ ~ ~ Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då  det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla  Blocket eller FLs köp & sälj.
  • Floff

Då tycker jag TS kan uppdatera trådstarten med den texten då det är lite jobbigt att behöva läsa igenom 2096 sidor för att hitta sånt.

• tahira
    Floff skrev 2012-08-27 20:21:49 följande:
    Då tycker jag TS kan uppdatera trådstarten med den texten då det är lite jobbigt att behöva läsa igenom 2096 sidor för att hitta sånt.
    Det står ju i Trådstarten!
    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: londonsvenskar.com/tahira/
  • Floff

Huh, gör det? Det syns inte på min iPhone! Då ber jag verkligen om ursäkt!

• tahira
    Floff skrev 2012-08-27 20:52:57 följande:
    Huh, gör det? Det syns inte på min iPhone! Då ber jag verkligen om ursäkt!
    Jag kollade på iPhone nu också, och den verkar bryta av efter stycket om FAQ. Läser man TS på datorn står det efteråt: 

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~ 
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ 

Välkomna! {#lang_emotions_smile}
    Bugaboo rules!
    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: londonsvenskar.com/tahira/
  • Galia
    Galia skrev 2012-08-22 23:49:27 följande:
    Tycker ni att ni haft nytta av ståbräda? Såg att det fanns en sits att köpa till men som bara passar till den äldre brädan?

puffar för min fråga och undrar även om ngn haft en annan ståbräda än Bugaboos egna?