• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Äntligen dax

Hur är det med reservdelar till cam? Kan man köpa det? På vår vagn har den vita spärren som låser fast bygeln försvunnit. Bara ena sidan men det går inte att använda bygeln när den bara sitter fast på en sida. Dottern gillar att sitta och hålla i bygeln när hon åker upprätt så det vore bra att kunna fixa det.

• Sannaslim

Tack jag hitta nytt hjul till sist, men tror ni inte jag lyckades få punka på bakdäcket idag oxå. Den här resan börjar bra..

• PLUTTISEN1

Hej. Jag har en bugaboo cameleont. Vill köpa en bugaboo donkey för syskonen är på väg. Har sett att donkey duo är dyrare än donkey enkelt. Undrar om jag köper donkey enkelt utan den extra sittdell. Kan jag koppla till den min sittdel som jag redan har från min cameleont till donkey så den blir duo?

• Noliee

Hej!
    Hoppar in här med en snabb fråga!

Finns det återförsäljare för Bugaboo i Haparanda, Luleå eller Gällivare? Någon som vet?

Vi funderar på att köpa en men vill testa och känna lite på deras vagnar innan vi bestämmer oss. 

♥ Gravid med första barnet ♥
  • ialia
    Noliee skrev 2012-09-22 11:11:08 följande:
    Hej!
    Hoppar in här med en snabb fråga!

Finns det återförsäljare för Bugaboo i Haparanda, Luleå eller Gällivare? Någon som vet?

Vi funderar på att köpa en men vill testa och känna lite på deras vagnar innan vi bestämmer oss. 
    tror att du kan gå in på bugaboos hemsida och se vilka återförsäljare som finns
  • Noliee
    ialia skrev 2012-09-22 15:40:21 följande:
    tror att du kan gå in på bugaboos hemsida och se vilka återförsäljare som finns
    tack!
    ♥ Gravid med första barnet ♥
  • b l u e

Hejsan, Är det någon som har beställt vagn från babyplus? Har beställt, men ännu inte betalt. Är rädd för att bli lurad så kollar med er som verkar ha bra koll. Skall jag lita på dem? Verkar vara superseriösa.

KRAM KRAM KRAM alla härliga bugaboofans