• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • ialia
    CB82 skrev 2012-09-16 12:28:23 följande:
    Jag kommer få rabatt på tillbehör till vår cameleon. Kan inte bestämma vad vi har mest nytta av just nu. Väljer mellan en ståbräda och vinterhjulen. Vad hade ni valt? Behöver man vinterhjulen? Bor i södra Sverige. *beslutsångest*

Har du ett större barn så kanske ståbräda är bra att ha. Personligen kommer jag att köpa till vinterhjul eftersom dom även är bra om man vill köra i teräng. Bor på väst kusten och här kan de ju bli mycket snö ibland men framförallt slask så kanske lättare att köra med dom då.
  • Jullesmamma
    Kitty baby skrev 2012-09-15 11:44:44 följande:
    Hej, har en fråga ang Bugaboo ståbräda - om man köper den så verkar det inte som att man får med 'gummibandet' som man kan fälla upp den med? Har sökt överallt på nätet men om jag hittar den så finns den inte i lager. Någon som har tips på var man kan få tag i den, eller om den alltid ingår när man köper nyaste modellen?

Tack på förhand!

Kitty  

Har du kollat Jollyroom? (såg att de hade i sortimentet men inte om de var slut) 
  • Sannaslim

Hej, vet inte om någon kan hjälpa mig men jag är i Stockholm på besök och på flyget hade de sönder mitt ena swivel hjul till min Cam så kan inte använda vagnen. Vet nån i vilken butik man kan hitta reservdelar? Har försökt googla men hittar bara snöhjul i butik. Så dryyygt!

• Sannaslim

Hej, vet inte om någon kan hjälpa mig men jag är i Stockholm på semester och på flyget hade de sönder mitt ena swivel hjul till min Cam så kan inte använda vagnen. Vet nån i vilken butik man kan hitta reservdelar? Har försökt googla men hittar bara snöhjul i butik. Så dryyygt!

• Bumpen1

Eg ingen aning men en ide är att iaf ringa bigbaby i Sollentuna, Häggvik. Googla bigbaby så bör du hitta telefonnr...