• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Mamma Bondesson

Blue: jag beställde en Donkey från BP och har inte fått den än. Vet dock flera både härpå FL som har fått den och i olika grupper på Facebook.

• Höghus

Jag vände faktiskt aldrig mina barn. Någon enstaka gång åkte de framåt men eftersom vi alltid pratade när de åkte vagn satt de mot mig. Har förresten själv en fråga. När bytte ni till sittdel? Minns ej riktigt när jag gjorde det med mina stora och min 4-månaders vill inte ligga på rygg längre och ålar/hasar ned när jag stoppar en kudde bakom ryggen...så jag funderar på att byta snart.

• Hejåhå

Jag bytte till sittdel när hon var 4,5 mån. Då blev hon så nöjd att åka vagn igen när hon kunde se lite.

• Hejåhå

Min tjej är 18 mån och sedan någon månad är hon mer nöjd att åka framåt på längre promenader. I affärer och på ställen med mycket folk har jag henne vänd mot mig för att kunna prata.

• Höghus

Jag har ingen aning men tänker att du skulle kunna kolla med en cykelverkstad om de kan hjälpa. Har för mig att det finns de som fått hjälp på så sätt.