• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • acure

Någon som vet om man kan köpa en Donkey Mono och använda både liggdel och sittdel samtidigt medan yngsta barnet är litet så kan man köpa till en sittdel sen eller är det som på CAM att man behöver saker från sittdelen för att bygga ihop liggdelen?

• Mamma Bondesson

Acure: jag köpte en duo. Storebror är 27månader och lillasyster blir närmare 3 månader när vi får Donkeyn. Betalade 11239kr och 20 öre ;) Då köpte jag iofs ingen liggdel då vi bytte till sittdel på Camen med när storebror var tre månader gammal. Däremot så ingick det i det priset två sittdynor och en åkpåse. :)

• CB82

Blue
    Jag har mailat en del med babyplus, babyhuys och moeders mooiste. Kommer bli den sistnämnda då jag fått bra pris av dem och de levererar en all black på 2 veckor. Bäst pris annars hos babyplus, men dom har över 8 veckors leveranstid. Alla tre är seriösa och har svarat snabbt på alla mina mail. Alla erbjuder två års garanti och registrerar man sig hos bugaboo får man ytterligare ett år. Vet dock inte hur det funkar eller om det kostar något.

• ialia
    CB82 skrev 2012-09-14 19:04:40 följande:
    Blue
    Jag har mailat en del med babyplus, babyhuys och moeders mooiste. Kommer bli den sistnämnda då jag fått bra pris av dem och de levererar en all black på 2 veckor. Bäst pris annars hos babyplus, men dom har över 8 veckors leveranstid. Alla tre är seriösa och har svarat snabbt på alla mina mail. Alla erbjuder två års garanti och registrerar man sig hos bugaboo får man ytterligare ett år. Vet dock inte hur det funkar eller om det kostar något.

De kostar inget att rega sig på bugaboo. Man får med papper på vagnen sen går du in på deras hemsida och rega serienr på din egna sida
  • Kitty baby

Hej, har en fråga ang Bugaboo ståbräda - om man köper den så verkar det inte som att man får med 'gummibandet' som man kan fälla upp den med? Har sökt överallt på nätet men om jag hittar den så finns den inte i lager. Någon som har tips på var man kan få tag i den, eller om den alltid ingår när man köper nyaste modellen?

Tack på förhand!

Kitty  

• druttendrutten

Hej
    Måste bara fråga har en begagnad bugaboo C . Kommet inte i håg vad det är för årsmodell!
    Chassit drar snett alltså den vill mer åt ena hållet finns det ngt jag kan göra ??

• CB82

Jag kommer få rabatt på tillbehör till vår cameleon. Kan inte bestämma vad vi har mest nytta av just nu. Väljer mellan en ståbräda och vinterhjulen. Vad hade ni valt? Behöver man vinterhjulen? Bor i södra Sverige. *beslutsångest*