• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Sorrena
    mollikatt skrev 2013-05-15 14:46:14 följande:
    Ja det är det jag menar... Dom kanske hellre köper den där än din beg för 8200. Därav att du kanske måste sänka priset? Men pröva först, det tycker jag.
    Men grejen är att när folk mailar så säger dom typ "den kostar si och så där" och jag menar.. varför ens påpeka det då? dom fattar väl att man inte kan skänka bort den:/
  • mollikatt

Precis, jag förstår att du vill få detta priset med tanke på hur ny den är och att du köpt den i Sverige. Testa med din önskan på kostnad. Finns säkert en del köpare som inte har sådan koll med holländska priset osv. Annars får du nog tyvärr
    Sänka det. Det är ju terränghjul med också.

Får man fråga varför den inte kommit till
    Användning mer än två mån?

• straw2008
    Sorrena skrev 2013-05-15 14:20:02 följande:
    Jo men jag bryr mig inte om den är billigare i holland.. om folk är så besatta av det så kan dom köpa vagnen där.

Ah det är alltså du som är säljaren.....
    I kinamockaskogen.....
  • straw2008
    Sorrena skrev 2013-05-15 15:15:09 följande:
    Men grejen är att när folk mailar så säger dom typ "den kostar si och så där" och jag menar.. varför ens påpeka det då? dom fattar väl att man inte kan skänka bort den:/

Skriv att prutmejl undanbedes eller låt bli att svara på prutmejl? Du kommer få för vagnen vad någon är villig att betala.
    I kinamockaskogen.....
  • Sorrena
    mollikatt skrev 2013-05-15 15:21:56 följande:
    Precis, jag förstår att du vill få detta priset med tanke på hur ny den är och att du köpt den i Sverige. Testa med din önskan på kostnad. Finns säkert en del köpare som inte har sådan koll med holländska priset osv. Annars får du nog tyvärr
    Sänka det. Det är ju terränghjul med också.

Får man fråga varför den inte kommit till
    Användning mer än två mån?
    trivdes inte med den.. min dotter sitter inge vidare.. trodde det skulle bli sista vagnen men icke.

• Sorrena
    straw2008 skrev 2013-05-15 15:37:31 följande:

Skriv att prutmejl undanbedes eller låt bli att svara på prutmejl? Du kommer få för vagnen vad någon är villig att betala.
    har testat det förut men folk läser inte annonser längre. jag får flera mail om dagen med frågor som faktiskt står i annonsen.
  • Kim J

Jag kommer lägga ut min CAM 3 all black för 8500, de får väl pruta om de vill men under 7500 är jag verkligen inte beredd att gå! ;) då får den stå kvar som prydnad ;)

Svägerska sålde sin "vanliga" cam3 nyss å fick nog 8200 har jag för mig. Använd bara med liggdel.

Många vet ju faktiskt inte att man kan importera! Jag gav 11000 för min å känner mig såklart dum nu när jag vet bättre ;) men köpte den när den kom. Å jag tänker ju att fler är lika ovetandes som jag var!

• Sorrena

Jag behöll min cam.. Finns inget annat jag vill ha ändå.

• sophiie

Tänk på att andrahands värdet på CAM kommer troligtvis sjunka pga cam3.
    Fabrikerna har slutat tillverkare reservdelar för att kunna få plats med cam3..
    Bugaboo räknar med att det kommer finnas reservdelar i 3 år till för cam/cam+

• Sorrena
    sophiie skrev 2013-05-16 23:14:09 följande:
    Tänk på att andrahands värdet på CAM kommer troligtvis sjunka pga cam3.
    Fabrikerna har slutat tillverkare reservdelar för att kunna få plats med cam3..
    Bugaboo räknar med att det kommer finnas reservdelar i 3 år till för cam/cam+
    men jag har cam 3 ;)