• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Emmaosv

Hej! Jag har beställt en bugaboo buffalo från  babyplus men kom på att ett myggnät är ett måste nu i sommar med! Vet någon om cam eller donkeys myggnät funkar till buffalon??

Charlie 5/ 11-12
  • canviva

Har nu lämnat in mitt trasiga chassi på en cykelverkstad i stan. Reparatören sa att det ev inte går att laga men att man ändå måste betala 300 kr  i öppningsavg. Går det att fixa blir det 600 kr. Är det ngn som lämnat in ett trasigt chassi som blev bra? Mitt chassi är från 2010, alltså bara 3 år. Jag har visserligen inte varit så försiktig, har fällt ihop och slängt in i bilen varje dag samt haft skötväska på handtaget och gått på skogsstigar (med terräng hjulen) och upp och ner från trottoarkanter. Hoppas kunna ha vagnen ett tag till då den är så bra att ha vänd mot sig samt med ståbräda.

• sophiie

600 kr för att laga ett chassi, då skulle jag ha köpt ett beg via blocket/Facebook/tradera

• chaii

Någon som beställt en Donkey duo från Babyplus nyligen? Vad fick ni betala?

• canviva

Jag tänkte så från början men så var jag och tittade på ett chassi från 09 och det kändes inte riktigt helt. Det ville hon ha 400 för. Jag hoppas verkligen att det går att laga!

• Elinprecious

När slutade chassit med vingmuttrar säljas/göras? Har hört nått om 07.. Finns det sånna chassin från 09?

• EllisBell

Elinprecious: varken -08:orna eller -09:orna har vingmuttrar utan snäppfästen. Så en vagn med vingmuttrar måste vara äldre. Typ -06

• S och T Kärleksbarn

Kan någon förklara för mig hur man fäster UV-sufletten? Visst är det meningen att den ska fästas tillsammans med en sommarsuflett te x?