• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • canviva
    straw2008 skrev 2013-04-16 14:19:52 följande:

be en cykelhandlare ta bort popnitarna o sen laga, eller be han ta bort o laga själv o sen sätt dit nya :o)

Aha tack!

Om vi själva "tar bort" pop nitarna så ser vi ju inuti om ngt hakat av. Hur får man på de igen eller måste man köpa nya och har cykelhandlare såna på lager?
  • straw2008
    canviva skrev 2013-04-16 14:47:40 följande:
    Aha tack!Om vi själva "tar bort" pop nitarna så ser vi ju inuti om ngt hakat av. Hur får man på de igen eller måste man köpa nya och har cykelhandlare såna på lager?

Cykelhandlare har alla storlekar. eller köp nya plus en popnitare så fixar ni det själv. men en cykelhandlare brukar vilja ha typ 5 kr så....
    I kinamockaskogen.....
  • Pixxi

Hej alla Bugaboo-frälsta!
    Vi är i tagen att köpa ny vagn då våran nuvarande huvudvagn teutonia spirit inte går in i vår nyinköpta bil. Har redan innan sonen kom gillat cameleon pga sin smidighet men tyckte då att den var för dyr. Men nu efter 3 månaders släpande, körande och fällande av vagnar (vi har 3 st för olika ändamål) så har både jag och mannen min insett att en cameleon är nog värd pengarna. Var på en babybutik igår och provade vagnen i bilen och den är ju så grymt lättfälld och väger ingenting, gick in i bilen utan problem.
    Så nu är min fråga: ska man satsa på en billig begagnad (cam 2 typ), en cam 3 begagnad som bara är en tusenlapp billigare än ny, en helt ny i butik så man även kan nyttja garantin, eller beställa från Holland (hur fungerar det med garanti då)???

• mollikatt

Har 2års garanti från buggan vi köpt i Holland.

• DeeDee09

Favoritar! Väntar andra barnet i september och vi är väldigt intresserade av cam3 . Blir nog dock en begagnad Isåfall men att beställa från Holland till det priset låter ju kanon:)

• DeeDee09

Ni som beställt Buffalon från den holländska sidan, vad kostar den och ingår det ligger?

• mollikatt

En väninna och jag har nyss bes. Om vi var 2 som
    Beställde skulle vanliga CAM 3 kosta (med dagens kurs) 6980:- typ ca 7800:- för all black (som vi vill ha)

Detta var priserna vi fick då vi beställde två samtidigt... Sedan gick dem ner ännu mer i pris. Så 7000:- fick väninnan och jag betalA gör CAM 3, all black. Jag köpte men med mugghållare för 200:-

Euron är ju låg nu, så smart att handla;)

• mollikatt

Vi har beställt från babyplus och då är set 2 års garanti och frakt som igår i priset:)

• DeeDee09

Blev fel i min text.. ville veta också om liggdelen ingår på cam och om det är -12 eller-13 års modell.
    Kollade snabbt på allblack och där stod det -12?
    Ska prata ihop mig med blivande pappan.. Han är också sugen på den!
     Men vi får vänta tills vi får tillbaka på skatten med att beställa :/

• mollikatt

På babyplus står det modell från 12, för all black så jag tror det är så. Liggdelen ingår också på babyplus.nl