• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Stargirl
    Tridde skrev 2010-03-12 09:28:36 följande:
    läste här tidigare i tråden att vi som köpt -09vagnar är "lurade", så nu blir jag lite orolig. inte för att vi köpte vagnen bara för andrahandsvärdet men ändå, är det så att 09-orna är svårsålda, och isåfall varför? än har jag inte upptäckt nåt fel med vår vagn mer än att bromsen blivit lite slapp men det gick ju fort och lätt att fixa själv  är det några särskilda delar som är överrepresenterade när det gäller att gå sönder på 09-vagnarna?
    Nej, du ska inte vara orolig. I dessa trådar blir mycket lätt uppförstorat
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Primrose
    Fröken Småland skrev 2010-03-12 07:24:18 följande:
    Ouch med tanden Är det någon mer än jag som blir provocerad av de sexton auktioner med sufflettmönster som ligger på Tradera? Kommer inte nya Bee snart??? *stampar otåligt med foten*
    15/3 släpps den i Holland och det tar nog minst en vecka eller två innan den når Sverige, tyvärr. Vi var ju därför tvungna att köpa den gamla modellen eftersom vi åker på semester med Bee redan den 22/3. Suck - inget att göra åt!
  • Ia 70
    Primrose skrev 2010-03-12 14:51:01 följande:
    15/3 släpps den i Holland och det tar nog minst en vecka eller två innan den når Sverige, tyvärr. Vi var ju därför tvungna att köpa den gamla modellen eftersom vi åker på semester med Bee redan den 22/3. Suck - inget att göra åt!
    Ååååå man kan inte köpa en billig budget vagn bara för resan{#lang_emotions_laughing}o sedan köpa den nya.
    Felix-96, Leia-07, Luka-09
  • Stargirl
    Ia 70 skrev 2010-03-12 15:18:26 följande:
    Ååååå man kan inte köpa en billig budget vagn bara för resano sedan köpa den nya.
    NEJ....skulle skämmas om jag körde med en ful Carena vagn....
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • mallan brallan

Ja, hon kan väl åtminstone skriva nåt i stil med "proffs-skissad-deluxe-mall"...

Candra skrev 2010-03-12 09:01:22 följande:
    Lite komiskt är det ju att det står att de är ritade efter originalet.. Menar, då kan väl alla göra det istället för att köpa?
  • mallan brallan

Om dom knorrar kan du ju alltid dra triumf-kortet: "Men mallan brallan fick!!"

Fröken Småland skrev 2010-03-12 08:58:53 följande:
    Jag har faktiskt reklamerat den till Bugaboo men inte fått svar ännu. Men det låter ju onekligen lovande att du fick en ny.
  • Candra
    mallan brallan skrev 2010-03-12 17:42:46 följande:
    Ja, hon kan väl åtminstone skriva nåt i stil med "proffs-skissad-deluxe-mall"...
    {#lang_emotions_tongue_out} Nej, men räcker väl att skriva nåt säljande? "Om du drömt om att sy egna sufletter, här har du din chans!" {#lang_emotions_tongue_out} Inte att den är efter originalet, då får det bara responsen "tack för tipset, nu går jag och ritar av min".
  • sisterinlaw
    Candra skrev 2010-03-12 18:06:29 följande:
    Nej, men räcker väl att skriva nåt säljande? "Om du drömt om att sy egna sufletter, här har du din chans!" Inte att den är efter originalet, då får det bara responsen "tack för tipset, nu går jag och ritar av min".
    Men alla kanske inte kan mönsterkonsktruktion? Det är väl inte bara att rita av en ihopsydd sufflett, eller?
    Jag skulle lätt köpt mönstret på Tradera om jag hade känt mig sysugen, orkar inte hålla på att mäta och rita själv ens om man inte behöver dekonstruera sin egen sufflett först .
  • Bellbox
    sisterinlaw skrev 2010-03-12 18:28:51 följande:
    Finns ju redan till salu på Tradera...
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ BF 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • emiliasmamma

hej, fått min bugga idag men måste fråga. ska märket på varukorgen vara emot dig eller ifrån dig??

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21