• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Stargirl
    emiliasmamma skrev 2010-03-12 19:05:55 följande:
    hej, fått min bugga idag men måste fråga. ska märket på varukorgen vara emot dig eller ifrån dig??
    Loggan ska vara emot de stora hjulen.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Fröken Småland
    mallan brallan skrev 2010-03-12 17:43:43 följande:
    Om dom knorrar kan du ju alltid dra triumf-kortet: "Men mallan brallan fick!!"
    *sparar för framtida bruk*
  • LR75
    Candra skrev 2010-03-12 08:14:05 följande:
    Frågade eftersom jag blev osäker. Tyckte hon kändes varm (hon klagade inte), men alla andra barn jag såg hade liknande kläder på sig. Det är både och. Gungar osv, och även blir buren. Hon går med stöd(längs möbler och även genom att hålla i handen), så det är snarare det än krypa, när vi är ute.
    kör då med de tjocka byxorna, och ta av locket på åkpåsen. Locket är ju bara att sätta på om hon sover etc.
  • Stargirl
    Madzo skrev 2010-03-12 20:26:16 följande:
    Hämtade vår bugga idag, sååå sjukt nöjda! Gud så fin den är!Finns bilder på min blogg :)
    Verkligen fin vagn med kul färger. Röd bas är verkligen underskattat. Jag hade det med rosa topptyg till dottern när hon var liten. Det var verkligen supersnyggt.
  • Madzo
    Stargirl skrev 2010-03-12 20:53:28 följande:
    Verkligen fin vagn med kul färger. Röd bas är verkligen underskattat. Jag hade det med rosa topptyg till dottern när hon var liten. Det var verkligen supersnyggt.
    Tack!

Helt ärligt har jag varit lite orolig nu de senaste veckorna & grubblat på hur det skulle se ut, har inte sett nån "live" med den färgkombon innan vi beställde vår. Men det blev ju så snyggt ihop med det svarta! Tycker de svarta sufletterna är så rena & snygga & därför blev basen röd istället för tvärtom, som många andra har :)

Köpte en röd sommarsuflett till åxå :)
  • Stargirl
    Madzo skrev 2010-03-12 20:58:14 följande:
    Tack!Helt ärligt har jag varit lite orolig nu de senaste veckorna & grubblat på hur det skulle se ut, har inte sett nån "live" med den färgkombon innan vi beställde vår. Men det blev ju så snyggt ihop med det svarta! Tycker de svarta sufletterna är så rena & snygga & därför blev basen röd istället för tvärtom, som många andra har :)Köpte en röd sommarsuflett till åxå :)
    Mmmm....med en röd sommarsuflett kan du skippa liggdelslocket helt varma dagar då är vagnen helröd! Med ett rött parasoll till blir det pricken över i Verkligen en fin vagn.
  • jessapessa
    FridaLee skrev 2010-03-12 11:12:02 följande:
    vi har haft lascals kiddy board men det var på en cam men borde ju funka lika bra på frog.
    Hm, ja det borde fungera! Ska åka till en butik nästa vecka och testa..
    Tror du att den är enklare att hänga upp när vagnen är i sittläge? (med barnet mot dej)
    För den har väl två "armar" som brädan sitter fast i, så den går lite längre ut från vagnen?
    Förstår du hur jag menar?
  • Ia 70
    jessapessa Vi har Lascals Kiddyboard http://www.lascal.se/web/kiddyboard_se.aspx Just den modellen har en "arm" som man fäster i chassit. Den funkar jättebra tycker vi. Lätt att hänga upp, sitter bra men framförallt sååå lätt att ta av och sätta på (bara ett klick så e de klart) 
    Felix-96, Leia-07, Luka-09
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21