Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan
    Sweetheartno1 skrev 2011-02-13 21:36:53 följande:
    Det står längst ner på sidan.. Men jag tycker dom ser ut att passa som flesta !
    Klicka här !
    Jo jag vet, men de ser ut att vara i "strumpbyxematerieal" så de borde kanske funka
    Silas 2009-03-03 Lillasyster Lily bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • Joddan

Min man lät mig ha rosa åkpåse till min denimvagn till vår tuffa kille

• Joddan

Det finns Rostmedel på typ bensinmackar som jag provade. Kommer inte ihåg vad det heter. Nått kort namn

• Joddan

Mugghållare och jackficka? För en så liten väska tror jag inte görs

• Joddan

Såååå besviken på färgerna!!! Behövs ÄNNU en orange? Och bajslila? Jag ville ha ljuslila eller knalllila. Rosa var söt, och grön ok... Hmmmm... Lite besviken....

• Joddan

Iiiiiiiiiiii jag har fått ny lägenhet!!! Flyttar om 20 dagar och nu slipper jag oroa mig för vilken syskonvagn jag ska ha, jag kan ta vilken jag vill!!!!! Wihooooo!
    OT men ändå så skoj

• Joddan
    Tant Pruselius skrev 2011-02-20 12:20:22 följande:
    grattis!!!!! underbart! blir det åsnan nu då??
    Tack! Nej det blir inte åsna här. Den kommer ju inte fören i höst. Kollade med några utländska hemsidor men de hade inte fått den än. Den kommer ju till några länder redan nu i vår...

Det blir en UJ duo för vår del, som jag ville ha från början om det inte vore för hissen här .
    Känns lite jobbigt att lämna Södermalm, efter att ha bott här i... 8 år!!! Men vi ska inte så långt, bara till Sickla  
    Silas 2009-03-03 Lillasyster Lily bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21