Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Lily är nog ganska poppis nu? Gillar egentligen inte poppisnamn, men jag och maken kunde inte välja mellan Lila (som jag vill) och Molly (som han vill). Så då får de bli Lily

• Joddan
    thj skrev 2011-02-20 23:27:58 följande:
    Min Mirellah heter Lily i andra namn "hon är tretton år" tycker det är så fint!
    Det är fint .
    Tråkigt bara om varannan flicka på förskolan heter det sedan bara . Dina barn har ju allihopa fina ovanliga namn! Gillar! 
    Silas 2009-03-03 Lillasyster Lily bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • Joddan
    Tant Pruselius skrev 2011-02-21 09:56:06 följande:
    det är fint!
    Joddan skrev 2011-02-20 23:04:24 följande:
    Lily är nog ganska poppis nu? Gillar egentligen inte poppisnamn, men jag och maken kunde inte välja mellan Lila (som jag vill) och Molly (som han vill). Så då får de bli Lily
    fiffigt sammanslaget där

Här är det pappan som vill ha "natur tema" Vi har ju en Tuva - så han vill Lily...och jag ville Lily till T så jag är nog inte omedgörlig.... vi får se...
    Lite som oss. Om vi får en till tjej i framtiden får hon heta Daisy . Silas betyder skog
    Silas 2009-03-03 Lillasyster Lily bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • Joddan

Rosenkind

Jag har haft den kombon (har bild). Men bytte snabbt till denimbas istället. Var inte snyggt med grå bas till denim :-|.
    Till röd sand eller brun bas därimot är snyggt!

• Joddan

Rosenkind
    Bild finns i mitt galleri! Kan inte ladda upp för jag är mest ute via iphone. Länge sedan jag la in den bilden, första kombon. Sedan blev det som sagt fler baser och toppset

• Joddan

Man kan hyra "airshells" på flygplatserna för ett par hundra. Bra om man inte har barnvagnsväska. De måste förbokas innan så man kan inte komma vid incheckning och vilja ha en sån. De är dock ENORMA bara så du vet

• Joddan

Hahaha. Jag tror inte att det blir så stora följder. Folk fattar att de driver också eftersom de är en sån slags serie. Hysteriskt roligt!!!

• Joddan

Grattis!!!! Nu får du använda din snygga denim . Längtar efter min prinsessa nu... Bara en månad kvar...

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21