• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • skrutthumlan2

angående tiny tot pall så finns det en färdig tiny tot pall som redan sitter fast i ståbrädan. hittade bara den varianten när jag skullr köpa en. så man löper alltså hela paketet i ett....

Inget liv är för kort för att vara betydelsefullt
  • sweetlina
    skrutthumlan2 skrev 2010-05-23 15:53:21 följande:
    angående tiny tot pall så finns det en färdig tiny tot pall som redan sitter fast i ståbrädan. hittade bara den varianten när jag skullr köpa en. så man löper alltså hela paketet i ett....
    den tycker ja inte är snygg alls*S*
  • Juhanna
    Stargirl skrev 2010-05-23 15:06:36 följande:
    Det finns ingen "frog" ståbräda. Det finns en "gammal" modell av ståbräda som passar alla Bugaboo modeller (även Cameleon) förutom Bee och en "ny" modell som passar alla. Den nya modellen har ett vitt hjul och den "gamla" har ett svart hjul som är likadant som Frogs framhjul Blev du klokare?
    Okej, tack så mycket
    ♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • LR75

men om man vill ha den andra sidan upp då, då är det ju inte så snyggt med lapparna där...
    blir nog så att saxen åker fram ikväll!

• mollan nu

vi har bee med oss i båten. Men det blir lite väl att dra runt med den i skogen. Någon som har ett tips på en bra vagn som blir liten ihop fälld, liggläge och lite mer terrängvagn.
    Vi gick på skogsstig i helgen och jag är rädd att vagnen ska braka ihop av det.

♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • LillaG
    LR75 skrev 2010-05-23 16:47:23 följande:
    men om man vill ha den andra sidan upp då, då är det ju inte så snyggt med lapparna där...blir nog så att saxen åker fram ikväll!
    Nope - om jag ska ha andra sidan upp hade jag oxå klippt lapparna! Synd men sant!
    Isac 0607 ♥ Lucas 0910
  • AngelicaS83
    AngelicaS83 skrev 2010-05-22 21:56:30 följande:
    HejÄr ute efter en ny vagn till dottern och har bestämt mig för en bugaboo cameleon.Skall försöka hitta en på blocket.Är det något speciellt jag skall tänka på vid köp av beg. Är någon årsmodell att föredra. Vad är det för skillnad på 08 och 09.Tacksam för svar¤
    Är det Någon kunnig snäll själ som vill ge råd¤
  • Joddan

Skulle inte någon av er lägga in bilder på dynan live i tråden? Vill seeeeee... :)

Silas 2009-03-03
  • Ia 70

Köpte mig nyss en ny sittdelsbas o varukorg på Tradden, blir nog nöjd

Felix-96, Leia-07, Luka-09
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21