• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Sötnosarna
    Jesli skrev 2010-05-21 11:49:37 följande:
    den är brun botten och beige topp
    Det låter snyggt!
  • StaffenAssar
    Emma Görander skrev 2010-05-21 17:21:59 följande:
    Är det någon här inne som har ett uvskydd till sin Cam? Skulle behöva lite bilder eller beskrivning på hur d man fäster det..! Ska sy om ett uvskydd jag har från gamla vagnen..
    Jag har ett, fråga på du
  • Leo och Elliots Mamma
    Joddan skrev 2010-05-21 09:37:54 följande:
    Men om de inte har några vanliga 007delar så får de allt ge mig en red
    Joddan skrev 2010-05-21 09:27:16 följande:
    Jag ångrar att jag tvättade min klädsel . Varukorgen har blivit liten och plattan får inte plats och det blir fula veck på kanterna. PLUS att botten på varukorgen har blivit alleless bubblig och har liksom lossnat innuti. Sufletten har blivit helt sackig på den bakre väggen och sitter apdåligt!!!  Skulle jag hellre ha stått ut med att klädseln var lite fläckig...
    Men så heeemskt med klädseln Har du reklamerat allt nu?

Om man inte tvättat klädseln inom garantitiden och sedan tvättar den efter 2 år och den blir helt förstörd, tror ni man ändå kan reklamera den då? Blir nervös nu då vagnen "blir 2" i dec. Med UJ klädseln gick det att reklamera trots att garantitiden gått ut...

Är nu hemma med min nya dyna i offwhite Den var dock inte lika snygg som jag föreställt mig...men det var när jag först såg den. Har ännu inte prövat den i vagnen, blir kvällens projekt. Men det känns ju som att det skulle bli fint med parasoll och suffla i offwhite
  • Emma Görander

Prövade att maila här på FL men d fungerar sådär med Iphone. Jag skulle bli jätte glad om du kunde beskriva eller skicka en bild på hur uvskyddet är fäst m.m. Har aldrig sett ett Live. Men ska som sagt sy ett som jag har kvar från gamla vagnen, aldrig använt.. :)

• LR75

imorgon ska jag hämta ut min sandfärgade sittdyna som kommit från kidz.
    fan att macken stänger om 10 min...vill ju ha den nu........
    tråkigt bara att jag har allerg mot för många färger så jag måste byta min rosa suffla och sätta på den sandfärgade.

• sok
    Emma Görander skrev 2010-05-21 17:21:59 följande:
    Är det någon här inne som har ett uvskydd till sin Cam? Skulle behöva lite bilder eller beskrivning på hur d man fäster det..! Ska sy om ett uvskydd jag har från gamla vagnen..
    menar du ett sånt här:

sunshade
    oj vad konstigt det blev men det borde gå att klicka på den så ser du?
    sunshade heter den tydligen. den var INTE lätt att få på vagnen!
  • Leo och Elliots Mamma

Är det någon som vet vilken av sidorna på sittdynan som e till för vad, om de har olika egenskaper eller ej? På kidzshop.se står ju att den e vändbar men inte om det e ngn skillnad på de olika sidorna... Tycker att materialet på dynan skiljer sig från den ena till den andra... Nån som vet? Så e bugaboo "flärpen tillsammans med tvättrådslappen på den strävare sidan. Medan det inte sitter ngn Bugaboo flärp eller ngt annat på den lite mjukare sidan... Ja, jag vet inte... Ngn?? Fin fin blir dynan i vagnen iaf Tjohooo

• Leo och Elliots Mamma

Ngn som vet hur man sätter dit dittdynan så att det blir snyggt???

• Emma Görander
    sok skrev 2010-05-21 22:30:27 följande:
    menar du ett sånt här:oj vad konstigt det blev men det borde gå att klicka på den så ser du?sunshade heter den tydligen. den var INTE lätt att få på vagnen!
    Precis, d är en sån jag menar. Hur fäster du den vid sufletten?
  • Joddan

Ska till NK idag o köpa dyna o parasoll! Tjoho! Då blir jag glad trots förstörd varukorg...

Silas 2009-03-03
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21