• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Stargirl
    Jesli skrev 2010-05-24 12:27:21 följande:
    Vart köper ni era tillbehör till er Bugaboo vagnar?Är det samma priser överallt eller kan det löna sig att köpa på någon särskild affär eller på nätet osv?Jag vill gärna ha rosa topset eller offwhite, kanske båda...sen tror jag absolut vi kommer bli tvugna att ha såna vinterhjul, maken vill vi ska köpa dem redan nu och ha dem alltid, han gillar inte de små hjulen fram om han ska gå i grus.Sen undrar jag om Bugaboo´s egna åkpåsar är bra eller kör ni med annat märke?Till sist, någon som har bra tips om lillan vill sitta korta stunder i liggdelen.Vill absolut inte byta till sittdelen än då hon mest sover i vagnen än, men ibland när hon är vaken vill hon sitta och kika en stund.Har verkligen blivit kär i vår nya vagn!
    Tillbehör, samam pris överallt om det inte är en utgående färg.
    Buggans åkpåse är helt klart bäst!! Det är en av tillbehören som inte går att ersätta med ngt annat märke. Sitter som gjuten. Man har kunnat fynda den "gamla" modellen som inte passar Bee till lite bättre priser under våren men jag tvivlar på att det finns kvar. Men kanske lönar det sig att ringa runt. Vet att Bonti och Kidzshop hade lite till reducerade priser.
    Jag vet inte hur gammal din strutta är, vi bytte till sittdelen då dottern var nästan 5 månader. Jag tror flera har fått ok att byta till sittdelen på Buggan väldigt tidigt då sittdelen är ergonomisk.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-05-24 13:57:45 följande:
    Nu är jag arg på bugaboo.. svarar inte på mail eller något. den 11maj skulle dom skickat nya hjul till mig...
    har du fortfarande inte fått dem?
  • Ia 70
    zasata skrev 2010-05-24 14:16:33 följande:
    NEJ!! 5 veckor nu..
    Oj e de sant, jag har alltid fått mina grejer (chassin) på ett par dagar...ring o hör med dem.
    Felix-96, Leia-07, Luka-09
  • signea

hallå alla experter.

Nu när jag änligen lyckats fälla ihop min vagn så lyckas jag inte fälla upp den igen. uräskta men kan någon ge mig ett tips....*pinsamt*

• Jesli
    Stargirl skrev 2010-05-24 13:56:22 följande:
    Tillbehör, samam pris överallt om det inte är en utgående färg.Buggans åkpåse är helt klart bäst!! Det är en av tillbehören som inte går att ersätta med ngt annat märke. Sitter som gjuten. Man har kunnat fynda den "gamla" modellen som inte passar Bee till lite bättre priser under våren men jag tvivlar på att det finns kvar. Men kanske lönar det sig att ringa runt. Vet att Bonti och Kidzshop hade lite till reducerade priser.Jag vet inte hur gammal din strutta är, vi bytte till sittdelen då dottern var nästan 5 månader. Jag tror flera har fått ok att byta till sittdelen på Buggan väldigt tidigt då sittdelen är ergonomisk.
    Ok, då får jag ha ögonen öppna om jag ramlar över någon REA
    Min tjej vill inte sova i sittdelen än, hon är 6 månader men rätt liten i storlek (mer som en 4 månaders).
    Så vi kör på med liggdelen ett tag till då det finns massor av plats än i den för henne, men testade med en kudde idag och det funkade ju super.
  • Stargirl
    zasata skrev 2010-05-24 15:07:17 följande:
    Har inget telefonnummer.. bara mail och dom svarar inte :(
    Röd dag i Holland idag.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21