• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Leo och Elliots Mamma
    LR75 skrev 2010-05-21 21:56:28 följande:
    imorgon ska jag hämta ut min sandfärgade sittdyna som kommit från kidz.fan att macken stänger om 10 min...vill ju ha den nu........tråkigt bara att jag har allerg mot för många färger så jag måste byta min rosa suffla och sätta på den sandfärgade.
    Hämta den genast så jag får veta hur du satte den i din vagn å hur du fick den att sitta snyggt
  • Leo och Elliots Mamma
    Joddan skrev 2010-05-22 08:19:01 följande:
    Ska till NK idag o köpa dyna o parasoll! Tjoho! Då blir jag glad trots förstörd varukorg...
    Vad kul Var som sagt där igår, hoppas att du förstår hur man sätter den snyggt och vilken sida som ska va upp så du kan hjälpa mig sen

Vilken färg på parasoll ska du köpa? Jag har beställt ett parasoll i offwhite där, kanske har det då kommit...
  • Joddan

Offwhite i båda, hoppas de finns kvar vid 16-tiden. Är jättemycket folk på stan. Visst kostar parasoll 450:- och dynan 600

Silas 2009-03-03
  • LR75
    Leo och Elliots Mamma skrev 2010-05-22 08:25:13 följande:
    Hämta den genast så jag får veta hur du satte den i din vagn å hur du fick den att sitta snyggt
    va vådå, är det svårtattfå dom att sitta snyggt??

måste vänta på att min egotrippade make kommer hem med bilen först...

sen slänger jag upp bild på nyklädd vagn...
  • Joddan

Den ska väl bara vara i vagnen? Kan den sitta fel??? Jag skickar upp min vagn ikväll. Om de har kvar på nk...

Silas 2009-03-03
  • Leo och Elliots Mamma
    Joddan skrev 2010-05-22 12:43:51 följande:
    Offwhite i båda, hoppas de finns kvar vid 16-tiden. Är jättemycket folk på stan. Visst kostar parasoll 450:- och dynan 600
    Parasoll 450:- å dynan 600:- stämmer. Jag har beställt ett offwhite parasoll men det var restat tidigare i veckan. Men ringde nu å de har ett uppackat på en vagn...Jag väntar på mitt beställda :)
  • Emma Görander

Funderar på att köpa en sommarsuflett, det är ingen som har svårt att få 1,5årungar att somna med den på? Tror att lilltjejen kommer leka titt ut tills hon slocknar..

• Leo och Elliots Mamma
    Joddan skrev 2010-05-22 13:00:51 följande:
    Den ska väl bara vara i vagnen? Kan den sitta fel??? Jag skickar upp min vagn ikväll. Om de har kvar på nk...
    LR75 skrev 2010-05-22 12:46:19 följande:
    va vådå, är det svårtattfå dom att sitta snyggt??måste vänta på att min egotrippade make kommer hem med bilen först...sen slänger jag upp bild på nyklädd vagn...
    Jag trodde oxå det å tänkte att det var töntigt med den där instruktionsboken man får med...men jag får liksom inte till det utan att få det knöggligt.. Å sen vilken sida man ska ha uppåt..

Ser fram emot när ni har era dynor så kanske jag får min rätt med till kvällen :)
  • Tuffelisa

Hjälp! Min Bugaboo Cameleon har gått sönder :(

Handtaget glappar i det vänstra fästet där det sitter ihop med varukog och hjulpinnarna i det runda som är på sidorna....något därinne vill inte fästa, så det vänstra handtaget glappar fram och tillbaka så fort jag rör det uppåt eller neråt...att gå i trappor är inte att tänka på :(
    Är det något man kan laga själv tror ni? Jag har köpt vagnen på blocket och det är en 09:a. Har inget kvitto, men kanske ett garantikort, har för mig att jag har sett det på baksidan av broschyren och dvd'n.
    Vet inte vart jag ska börja riktigt, laga själv eller lämna på reparation eller köpa nytt chassi? Vad skulle ni ha gjort...kanske är ett enkelt fel bara? *hoppas*

Tack på förhand!

• LR75

någon garanti har du iaf inte då du inte är första köpare.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21