• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Ia 70

Ser att Ni pratade om "Traderabuggan som verkar vara för bra för att vara sann". Vart bara nyfiken o mejlade o frågade om chassinummer  o om de kunde fota den (tänkte att de borde ju ha en fungerande, laddad kamera nu när de fått en liten bäbis)   Men tydligen står den inte hemma hos dem utan hemma hos deras mamma i en anna stad?? Verkar lite skumt eller? Då kan man ju i så fall komma o klämma o känna på den hemma hos henne om de e så att man bor nära (vilket ju inte jag varken gör eller e intresserad av)

Felix-96, Leia-07, Luka-09
  • Berit82

Har läst lite vad ni har skrivit om Traderabuggan och tycker också det låter helskumt!

Är det inte tillräckligt skumt för att man ska kunna anmäla annonsen? Har inte koll på hur sånt funkar. Tycker synd om den stackaren som troligtvis kommer förlora en massa tusenlappar. Visserligen får man väl kanske skylla sig själv lite om man inte drar öronen åt sig av en sån annons men ändå...

Och det är ju inte så kul för oss Tradera-älskande buggaägare om skummisar upptäcker att det är atraktivt att lägga ut falska Bugaboo-annonser.

• LR75

kände själv för att anmäla annonsen. men visste inte vilken kategori jag skulle välja.

det osar riktigt illa om den tycker jag...

• MiniM3

Nu verkar det ju verkligen som det är så att dom luras!!

Dom ville inte ha hem någon till dom men nu är vagnen hos hans/hennes mamma?
    Då kan man ju komma och kolla..
    Och för den delen om man är sååå rädd för RS eller vad det var dom skrev 
    då kan man ju inte änns gå utanför dörren och gå förbi människor heller.. 
    Bebisen kan bli lika smittad i affären
  • Ia 70
    MiniM3 skrev 2010-03-14 22:38:28 följande:
    Nu verkar det ju verkligen som det är så att dom luras!! Dom ville inte ha hem någon till dom men nu är vagnen hos hans/hennes mamma? Då kan man ju komma och kolla.. Och för den delen om man är sååå rädd för RS eller vad det var dom skrev  då kan man ju inte änns gå utanför dörren och gå förbi människor heller..  Bebisen kan bli lika smittad i affären
    Ja eller hur De e ju på BB som man inte brukar låta syskon komma o  hälsa på på grund av rh virus men inte vuxna...o ja smittan finns ju kanske på bussen eller i affären
    Felix-96, Leia-07, Luka-09
  • MiniM3
    Ia 70 skrev 2010-03-14 22:40:34 följande:
    Ja eller hur De e ju på BB som man inte brukar låta syskon komma o  hälsa på på grund av rh virus men inte vuxna...o ja smittan finns ju kanske på bussen eller i affären
    Dom gör ju så bara för att undvika att någon ska komma..
    Men dom är ju inte duktiga på och luras heller när dom sen skriver att vagnen inte finns hos dom {#lang_emotions_dreamer}
    Men sen kan det ju vara så att dom inte luras heller ..
    Men detta verkar riktigt konstigt..{#lang_emotions_undecided}
  • Mysan82

Nu har vi bestämt oss för att köpa en Bugaboo Cam och har möjlighet att köpa från USA eftersom att min pappa jobbar där ibland och kan ta med sig en hem.
    Vet ni vilket webaffär som är bäst? Jag skulle helst vilja ha en denim, men det verkar lite krångligt när jag har letat. Verkar inte finnas överallt direkt.
    Tack!

• MiniM3
    Mysan82 skrev 2010-03-14 22:45:18 följande:
    Nu har vi bestämt oss för att köpa en Bugaboo Cam och har möjlighet att köpa från USA eftersom att min pappa jobbar där ibland och kan ta med sig en hem. Vet ni vilket webaffär som är bäst? Jag skulle helst vilja ha en denim, men det verkar lite krångligt när jag har letat. Verkar inte finnas överallt direkt. Tack!
    Denim har utgått ur sortimentet..
    Så därför den inte går i att få tag på överallt men finns dom som har kvar..
    Vet dock ingen bra webbutik i usa ..
  • Det ljuva livet
    Mysan82 skrev 2010-03-14 22:45:18 följande:
    Nu har vi bestämt oss för att köpa en Bugaboo Cam och har möjlighet att köpa från USA eftersom att min pappa jobbar där ibland och kan ta med sig en hem. Vet ni vilket webaffär som är bäst? Jag skulle helst vilja ha en denim, men det verkar lite krångligt när jag har letat. Verkar inte finnas överallt direkt. Tack!
    Hittade denim på amazon: www.amazon.com/Bugaboo-Cameleon-Denim-Base-Fabric/dp/B000OMNMN6/ref=sr_1_1&s=baby-products&qid=1268603529&sr=8-1
  • SödeSara

Ska hemta hem min (RED) om två veckor, precis innan BF! :) Har ingenting att ha "i" vagnen! Vad har ni till era små? Vi bor i skåne så våren är ju på ingång, ska man ha åkåpåsen endån? Eller ska man nöja sig med ett fårskin och täcke/filt? Har för j*kla svårt att bestämma mig. Har visserligen beställt en lodger wrapper i fleece, räcker den? gaahh... att det ska va så svårt! 

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21