Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Åkte buss i uppsala en gång. Tänkye det var som här hemma. Men då ropade chaffören fram mig och jag fick lämna min lilla bebis i vagnen längst bak! Tycker jag är helt fel!

• Joddan

Är i slussen nu.. Ingen ramp i snurrtrappan eller i långa trappan bredvid galleian/pressbyrån... Då om man ska gå så får man gå mot vikingline och sedan runt och upp mot mcd... Snark Jag tycker sl/sthlm borde planerat bättre . Jobbigt att dra dubbelvagn upp för ramp också...
    Och nån skrev om att man måste ha biljett ändå så stämmer inte det. Ingen kontrollant har sagt till mig senaste två åren.
    Sorry OT!

• Joddan

Tant Prus

Ja hör och häpna! Lämnade söder för Sickla! Fem min från slussen Längre ut vill jag inte . Stormtrivs!!!

• Joddan

Min första bee (gamla modellen) användes från 5 månader! Nya Bee inköptes sttax eftrer 1 års dagen. Love it! Ska köpa ny bee snarast ekonomin tillåter . Och så måste jag välja färg med...

• Joddan

Är jag smart eller "dum" som byter swift mot ny bee+....??? Måste ju oavsett köpa ny vagn i höst. Men swiftar är billigare på blocket än bees. Eller hur

• Joddan

I höst spelar det inte så stor roll om de är 09 eller 10 på swiften. Vill byta ändå från chili till flint.
    Tror jag kommer tjäna någon tusenlapp på det i slutändan. Dessutom gillar jag bara swift på vintern och älskar bee/bee+ på vår/sommar...
    Tror jag kör på det! Annars måste jag väbta in skatten på att köpa been...

• Joddan

Mammageno!
    Tack!
    Vi ska ses och byta i eftermiddag ev.
    Trodde hon var en av er för hon har bytt typ 10 vagnar senaste åren. Kopplade bra mellan oss . Hihihi! Men hon hänger inte här. Har inte tid

• Joddan

Ska byta om en halvtimma! Får bli till och köpa en beg swift sen i juni. Maken gillar swift mer.
    Tur att jag har mugghållare o parasoll kvar till bee. Cerise suflett och khakiparasoll är fint

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21