Bugaboo-tråd nr 21
Vilken färg har din buggis?
Vilken färg har din buggis?
Peap: vilka mått behöver du? I fix ;)
Mammageno: när man varvar Bee och Cam så känns camen jättestor! Men under vintern när man bara kör camen (som de flesta väljer att göra) så märker man inte av det alls. Konstigt det där men det har väl med referensramar att göra :) Hade du haft en stor 4-hjuling ATG jämföra camen med så hade den känts som Beet.
Emelie: bäddar har jag aldrig gjort men en dyna kan ju vara skönt för Bebben/barnet att sitta på :) Sommarsuflett klarar man sig utan men det är klart att det blir luftigare med (sen är det lätt att motivera för den andra föräldern hemma att man behöver en) hihi. För många sufletter "behöver" man ![]()
När vi bytte till sittdelen hade vi ingenting i, det var iofs i maj (bytte tillbaka till liggdelen efter några veckor och bytte helt till sittdelen vid 5 mån). 490:- kostar en ny sommarsuflett, finns även beg nya för billigare (såg en beige idag på blocket för 350:- oanvänd).
Btw spela lite på känslor om du vill få köpet igenom, typ "vill du att x ska ligga där och svettas för att det inte kommer in någon luft, det kommer bli kvavt och x får svårt att andas". Lägg till lite uppgivenhet så ska du se att han får skuldkänslor och går med på köpet ;)
Passau: Jippie! Beställde f.ö grejerna igår, hoppas att det redan sitter cam-bågar på din frog.
Tant Prus: Hehehe visste att det skulle bli en ;)
Passau: Synd! Jag hade kunna beställa ett par till ju, men skickade efter beställningen 11:59 igår (väntade på svar så länge jag kunde). Hoppas att frakten inte blev för dyr.
Passau: i see, synd iaf! Nej har inte fått grejerna ännu och kan inte spåra paketet, fick bara ordernummer och inget kollinr :-/ Hoppas att grejerna kommer senast imorgon ![]()