Bugaboo-tråd nr 21
Sarah: kör på någon smarrig färg istället!
Sarah: kör på någon smarrig färg istället!
Passau: men gud vad tråkigt! Ring och skäll och kolla vad säljaren har att säga till sitt försvar. Det är så tråkigt när sånt händer, speciellt när man själv är så noggrann vid försäljning :-/
Vadå ingen broms förresten? Nästan så att du ska skicka tillbaka och att hon/han får betala frakten och igen pengarna för vagnen.
Mammageno! Ska du sälja camen??!
Sjukhusmamman: Kul! Det var jag btw, som skulle visa bild. Har helt glömt bort, slänger upp en senare eller imorgon om det är ok?
Vet inte om det blir någon skillnad, men det blir större sittyta och kanske tom längre. Mammageno: strunta i det! Lägg ner tiden på att sy något till Breezen ist :) Förstår tanken faktiskt, kör ju på liknande här (fast med Swift och frog).
Jo juste, måste söka att det var ett väldigt bra pris. Vi fick 7200:- för vår 2010:a (+ 500 för parasoll och sommarsuflett).
Fidi: köp silikonspray! Gör rent vagnen (fastnar mkt skit i hjulen vintertid). Spraya sen med silikonspray på alla rörliga delar :)
Jag vill ha min beställning från Kidz nuuuu! Vill ut och rulla grodan idag ;) Har ni andra som beställt därifrån fått hämta ut på posten eller fått grejerna hem? Har beställt nya hjul, suflettspännen och suflett.