Bugaboo-tråd nr 21
Bohusbebis: jag tror mer på att köpa uv-nät/använda från kokongen och göra hål i en bee-suflett och den sy in det där.
Bohusbebis: jag tror mer på att köpa uv-nät/använda från kokongen och göra hål i en bee-suflett och den sy in det där.
Ha! Fick äntligen avin på att grejerna har kommit
Var som en hök vid ytterdörren och så fort jag hörde brevbäraren stack jag ut huvudet! Han måste trott att jag var psyko :P Orkar jag vänta till kl 15 eller ska man försöka sig på att traska förbi snart?
Min sambo är 181 och hade inga problem med cameleons liggdel, han har tom sagt att det blir en till nästa Bebbe också :D Hur menar du med att varukorgen är låg? Det är den väl på alla vagnar? Tillräckligt stor är den garanterat, fick alltid i en matkasse och shoppingpåsar utan problem. Är riktigt bra att man kan stänga den också och på så vis slipper smuts :)
Sweetheartno1: Flörta med Mammageno ;)
I Sverige är priserna desamma. Däremot har du bl.a. Pramworld i uk som många har använt och varit nöjda med. Ingen tull då det är inom EU och frakten är inte så dyr. www.pramworld.co.uk/category/288/Bugaboo_Prams_Pushchairs
Måste ju nästan vara bättre med ett axel och Ida solskydds-/myggnät på sommaren än ett draperi. Det har ju en svart tygdel som man kan ha över så att det blir mörkt.
Har slängt upp bilder på vår frog i bildtråden ifall någon är nyfiken 
P Jag har ingen liggdel men på cameleon så fäster man liggdelslocket i en dragkedja som går runt och på frog är den ju som ett lock, annars vet jag ingen skillnad. Kolla bildtråden så ser du att Lindadjo har sytt en liggdel, hon har säkert en massa tips ;)
Btw känns som om att det är du och jag här inne idag :P
Den vanliga rosa är väldigt snygg! Jag tror att den är smarrigare än den nya lila, speciellt nu när det är ljusare tider. Vi hade en cerise till sonen, älskade den!