• AnPa
    bohusbebis skrev 2011-04-29 10:13:09 följande:
    mmmmm DEN var verkligen snygg, ser ut att vara skönt stickad bomull eller nåt...? Men matchar ju inte min bubbelgumsrosa sufflett som jag väntar in....
    Ja verkligen, ser urmysig ut! Då måste du ju ha en till suflett för att matcha filten ;) Typ tråksvart. Men tänk er den där filten till en ocean Drömmer Åhh vad jag vill ha en ocean nu.
  • AnPa
    withhope skrev 2011-04-29 10:14:38 följande:
    Igen ;).. Anpa, tror du att man kommer att kunna köpa sufflan seperat?? Eller ska de dra ut på det som med "sommarfärgerna", hinner liksom tröttna lite så ombytlig jag är (har dock samma make sedan nio år tillbaka :P) ! Vill ha tusen olika sufflor till min fina B Solig
    Alltså om jag får uttrycka min personliga åsikt gällande marknadsföring och sälj, så tycker jag rent ut sagt att Bugaboo är korkade om de inte säljer separat. Jag kan tänka mig att den kommer att säljas som Paul Frank men vet inte. De är ju dumma om de bygger upp förväntningar och skapar cravings bland folk och sen bara säljer suflett med vagn. Dessutom så finns ju filten med i bilden och det vore ju korkat att sälja den med vagn för ett mycket högre pris om folk inte ens vill ha filten.

Nej ju mer jag funderar så tror jag att det är ett designersammarbete som kommer att säljas separat, ev kanske vissa barnvagnsbutiker väljer att sälja med vagn för högre pris och/eller om bugaboo vill det.

Haha ha du kvar maken, finns ju vagnar man kan byta ut för att bota sin tristess Skrattande
  • AnPa

Prus: du har så rätt så, det är svart bas på donkeyn. Man kan inte använda cam-klädsel men jag antar att bugaboo kommer att sälja topset till den som till Cam. Jag håller med dig, jag kan inte förlika mig med tanken om att bara få en bebis till (som inte ens är planerad ännu) utan måste ha minst 2 till :D

• AnPa

Rivkale: Välkommen hit! Oj då har du bråttom att få hem en från utlandet alltså? Spännande :) Jag vill se den live!! Kan tänka mig att om jag skulle se en på stan så skulle jag stirra sådär pinsamt jobbigt, tappa hakan och råka gå in i en lyktstolpe typ. Haha!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21