Bugaboo-tråd nr 21
Brun offwhite är galet snyggt! Om du vill ha mer neutralt menar jag. Jag gillar inte sandtop öht.
Ami755: Varför gör du reklam för Beba överallt? Har trillat in i massor av trådar där du skriver om dem?
Tullsa passar rätt bra på bee plus ![]()

Tråkigt med hela fejk-historien! Hoppas att det löser sig till det bästa. Här där jag bor rullar det en fejkbugga som jag ser några ggr per vecka. Utmärkande för den är att den har svart bas, snappfästena inåt istället för utåt på chassit, tyget ser billigt ut och undersidan av varukorgen syns väldigt väl framifrån. Har nästan lust att gå fram och fråga om hon själv vet att den är fejk...
Någon som haft bugaboo's senaste skötväska på bee plus? Sitter den bra?
Jag har burit i handtaget/bygel/bumpern. Både på vår cameleon, då bodde vi på 2 trappor utan hiss och jag hängde den i armvecket och tog chassit (ihopfällt) över andra axeln. Har även bytt sittriktning på sittdelen med sonen i (då kanske 11 kilo) och lyft i bygeln. Inga som helst problem! Men jag skulle aldrig våga släppa ut sitt/Liggdelen högt upp i luften och bara lita på att den ska hålla. Men jag har svårt att tro att att båda "sockerbitarna" skulle släppa samtidigt och då har man ju faktiskt en chans att ta tag. Men sen undrar jag, om en Sockerbit går sönder, släpper bygeln då eller är det något ni märkt när ni plockat bort den? Min kompis Sockerbit gick sönder och då satt bygeln kvar, det var när hon skulle plocka bort den som Sockerbiten trillade ut.