Bugaboo-tråd nr 21
Bohusbebis: det är "gamla" Swift som demoex:et är, alltså utan inbyggt solskydd och med utstickande navkappslar.
Bohusbebis: det är "gamla" Swift som demoex:et är, alltså utan inbyggt solskydd och med utstickande navkappslar.
Mammageno: Orange bas och offwhite top är snyggt, orange bas och rosa top, sand bas och orange top, grå bas och orange top. Om du nu vill ha orange alltså ;) Du kan jämföra färgerna på Bugaboo's hemsida :)
Typ tullsa-liknande regnskydd sitter bra på sittdelen :) Har inte provat på liggdelen men skulle tro att det funkar på den med :)
Mammageno: här har du en som avskyr topset i fleece. Tycker det ser billigt ut, drar åt sig damm och sitter säckigt. Fast det gäller bara de vanliga topseten, sommarsufflan i fleece gillar jag däremot :)
Frk Småland: ååhh vad du suktas! Frogen är ju perfekt i handtagshöjd ju ;) Om man har mugghållaren på cameleon precis ovanför fästena så borde den vara lika hög som Frog alltså?
Sjukhus mamman: här är en till som har fått köpcravings efter en groda! Nja tveksamt till en vagn-vägrare, men till en vagnälskande mamma? JA! :D
Mammageno: kul verkligen! :) Ska du ha kvar been?
Mammageno: härligt!! Då får du börja pimpa cam snart då ;)
Mammageno: Mmmh stämmer bra det. Har flitig mailkontakt med den säljaren så den kanske är min snart ;)
Haha ja jag sålde ju bara min cameleon för typ 2 veckor sen. Men det är lite svårt att bara utan