Bugaboo-tråd nr 21
Ben10: ha lite is i magen ang ramen, de dyker upp titt som tätt på blocket :)
Ben10: ha lite is i magen ang ramen, de dyker upp titt som tätt på blocket :)
Ben10: här har du en som säljs som delar tex: www.blocket.se/sodermanland/Bugaboo_cameleon__komplett_eller_i_delar_32913278.htm&w=3 OBS inte min annons :)
Älskar också det där Ikea-tyget. Hela "gunilla"-serien på Ikea är jättefin (och billig). Ska sy en dyna i det som är nästan likadant fast med större mönster :)
Tant: jag skippade den, hon ville ha 2700:- för den och det kändes lite väl mycket när ma. Ser att sittdelen är av äldre modell och att jag egentligen skulle vilja ha en annan färg, är lite less på grå bas faktiskt. Och sen gillar jag inte Fleecen och det var gul fleece på den. 2700:- plus ett nytt/begagnat topset blir ju alla gånger över 3000:- (närmare 4000:- med ett nytt topset). Jaja jag behöver ju faktiskt inte en, även fast det vore kul :)
Älskar att du kommit på ett namn till Frog/cam-hybriden! Froamen, klockrent :)
Ja jag menar det! Är lite sugen på en orange eller sand bas (hur fint är det inte med sand bas och cerise eller orange top?!). Du kan vara klok ;)
Blåhallon: babyskyddet klickar du på en adapter som du sätte på ramen istället för ligg/sittdel, den blir då "låset" för chassit. Med andra ord behöver du inte ta av tyget från ramen :)
Grattis till vagnköpet btw!
Någon som vet när Cam-sittdelarna hade varningtext-lappar på sittdelen nerevid fötterna. Alltså en vit lapp på basfärgen precis innan det svarta (sitter lodrät)??
Duntoffla: åååhh jag röstar för sand bas och rosa top! Så snyggt :)