-
Jag undrar också! :Dsignea skrev 2010-05-30 13:32:34 följande:Funkar endast Bugaboos egna parasoll på vagnen? -
Jag har en liten fråga. Har en cameleon och precis börjat med sittdelen till sonen på 3½ månad och tycker att liftbågen sitter mycket tajtare än när jag hade liggdelen. Ska det vara så? Är ju svårt att klicka i och ta bort den....
-
Flyttar upp min fråga lite, vill gärna veta ifall det ska vara så eller ifall min sittdel är för hårt åtspänd (felsydd?)AnPa skrev 2010-06-02 11:09:07 följande:Jag har en liten fråga. Har en cameleon och precis börjat med sittdelen till sonen på 3½ månad och tycker att liftbågen sitter mycket tajtare än när jag hade liggdelen. Ska det vara så? Är ju svårt att klicka i och ta bort den.... -
Jag har en skip hop dash till min cameleon :) Tycker att den sitter kanon på handtaget och rymmer allt som behövs med sina bra fack.piggelinlycka skrev 2010-06-16 11:12:59 följande:Jag är också intresserad av att veta vilka skötväskor som ni andra har.
Jag har precis köpt en all black edition och är såklart sugen på att hitta en snygg å praktiskt skötväska till.
Buggan har ju ett lite annorlunda handtag så frågan är även vilken skötväska man ska ha för att den ska sitta bra på och inte kana ner för mycket?
tex. Oioi hobo ser ju ut att sitta bra på plats. -
Kolla priset på den här:
http://www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon_07_till_fyndpris_28325210.htm?ca=11&w=1
Det är inte min annons btw. Men jäklar vilket fynd! Frågan är bara vad:
"Vagnen har några små defekter som den händige säkert lätt kan fixa, men den är fullt körduglig som den är!" innebär? -
Ja det stämmer, 2900:- kostade den. Kap för den som knep den ;)Xst skrev 2010-07-07 23:47:18 följande:2900 tror jag det var -
Vi har en cam med mörkgrå bas och offwhite topset. Har precis börjat använda sittdelen till vår 4 ½ månaders, mycket för att han försöker häva sig upp (situps?) och mycket pga av denna värme.Supersmurfen skrev 2010-07-12 13:55:38 följande:Vad har ni valt för färg på vagnarna ni beställt / har köpt / har hemma?
Jag tycker att offwhite är skitsnygg, men den blir lätt skitig och drar åt sig insekter. Har beställt en orange sommarsuflett, från barnbutiken i heron som någon tipsade om hade 50% på fleece-sommarsufletterna, som jag borde få hämta ut idag :D
Jag tycker att den rosa är skitsnygg men vill inte ha den till vår gosse, gillar även det klarblå. Och på bee gillar jag khaki, rosa och röd ;) Ska erkänna att jag har enorma cravings efter en bee.... -
Vi tog bara av bågen ifall han var vaken och vi ville se honom. När de är riktigt små så ser de ju ändå inte längre än någon dm, men jag kan iunte svara för det då jag köpte min cam då sonen var 2 månader och bara använde liggdelen i 2 månader, MED båge.Favvo skrev 2010-07-13 20:46:44 följande:Hej hopp!
När ni använde liggdelen till cam tog ni bort handtaget som sitter ovanpå liggdelen?
Hade inte ens reflekterat över det då en kompis påpekade att jag borde ta bort den...
Har inte börjat använt den än då lill bebisen inte har kommit =)
Annars tog jag ibland av den ifall jag skulle lägga ner honom i vagen, ibland orkade jag inte och "lirkade" då ner honom från huvudänden. Vincent har alltid legat så i vagnen att vi har haft ögonkontakt ändå, långt ner kanske?
Men det är ju en smaksak, jag tycker att det är snyggare med bågen på och vi bor på 2 tr utan hiss så jag har burit liggdelen i den varje dag upp och ner och då har den fått sitta kvar när vi varit ute. Vet inte var jag annars skulle gjort av den? :P -
Måste få gnälla av mig lite. Jag är sååå sugen på en bee, har enorma cravings alltså! Haha trodde aldrig att jag skulle bli en "vagn-mamma". Det är mitt största intresse och jag vill ha många! :P Men till saken hör att jag tycker att det svider lite att lägga så mycket pengar på en vagn som jag ska ha som shoppingvagn och som vi ska ha på resor.
Jga tycker att gamla bee verkar ha bättre suflett och sen gillar jag att den har de där vingarna på sidorna (skyddande kant). Vår lille Vincent är bara 4 ½ månad och det känns med ombonat i den tycker jag.
Ni som haft bee och bee +, vad gör bee + bättre? -
Menar du innertyget i sufletten? Min kompis har en frog och hon har cameleon-sufletter på sin vagnMiaEd skrev 2010-07-14 09:44:24 följande:Jag har en fråga.. Jag har köpt en frog och jag tycker innertyget är hemskt fult.. Någon här som har nåt tips på hur jag enklast byter ut det?