• AnPa

Bugaboo-tråd nr 21

Gavagai: sitter smutsen på aluminiumet? Diskborste, diskmedel och scotch Bright (stavning?). Använd den gula sidan på svampen och gnugga på ;) Finns säkert någon i tråden som har tips på något supermedel (mammageno brukar rabbla en massa olika medel som jag knappt hört talas om :P).

• AnPa

linaenn: oj åkpåsen har vi inte använt på några veckor, kanske beror på var man bor iofs. Brun bas med offwhite är skitsnyggt tycker jag! Men som någon skrev tidigare i tråden (sjukhusmamman?) så är brun bas och rosa top fint! Annars tycker jag att brun bas är rätt svårmatchad, orange och gult är fint till men jag tycker inte att kalla färger passar så bra till (som blå och grön).

• AnPa

Jag tycker inte att offwhite sufletten är något problem att ha på varken sommar eller vinter. Fast det kanske beror på hur man har gjort med sitt barn innan. Vår lille föddes i feb och fick från födseln sova överallt och var därför van vid att inte bli instängd i ett mörkt rum för att sova. Sen har jag aldrig ställt vår vagn rakt i solen när Bebben har sovit, pga värmen och solblekningsrisken. Vid promenad och sömn så lyser ju självklart solen på men det har aldrig varit ett problem, speciellt inte om man har parasoll (vilket är nödvändigt!).

• AnPa

Vid liljeholmen kan man gå en station, inte speciellt långt oh kliva på bussen där. Anledningen är väl att man inte kommer till bussarna där annars? Anledningen till att det är gratis är ju för att man ska slippa lämna vagnen och gå fram till chaffören, är väl i princip bara Sthlm som har ett sånt system. Annars i andra städer så har de avläsare för kort på flera ställen i bussen.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21