• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • sweetlina
    Tjejen79 skrev 2010-05-25 13:09:22 följande:
    Var nyss in på Fruugo å nu finns de alla färger me den gråbasen va ja kan se... å till ett ännu bättre pris än tidigare!! Den gråbasen är billigare än andra just nu... kostar ca 6700:- + frakt på ca 380:- = 7080:- Så nu blev ja riktigt sugen på att klicka hem en därifrån!!! Lutar åt en me gråbas och topptyg i offwhite.
    hur ser ni att de blir frak tnär ja kollade stod de attd e kostade 0kr till sverige me economy lr nåt sånt
  • Tjejen79
    sweetlina skrev 2010-05-25 18:52:29 följande:
    hur ser ni att de blir frak tnär ja kollade stod de attd e kostade 0kr till sverige me economy lr nåt sånt
    Dom verkar ha tagit bort frakten nu!! Ännu bättre {#lang_emotions_laughing} Tur att ja inte hunnit beställa!
    ♥ Isa 080606 & mini i magen BF 100527 ♥ rosadagar.blogg.se
  • sweetlina
    Tjejen79 skrev 2010-05-25 19:15:07 följande:
    Dom verkar ha tagit bort frakten nu!! Ännu bättre  Tur att ja inte hunnit beställa!
    haha ja de va ju tur*S*, så himlans billigt hur kan dom ha dessa priser nån som vet??
  • humilis
    sweetlina skrev 2010-05-25 19:32:46 följande:
    haha ja de va ju tur*S*, så himlans billigt hur kan dom ha dessa priser nån som vet??
    Fruugo samarbetar tydligen med massa olika affärer och sedan så tar de fram de som har det billigaste priset just då. Min vagn kom från nederländerna från babyhousen eller ngt sådant.
    SÅ fruugo är bara en mellanhand som ser till att du får varorna. Marknadschefen var ju in här på bugabootråden och skrev för ett tag sedan, men inlägget blev bortplockat.

Jag betalade 7600 med frakt, för 2 veckor sedan kom min vagn. Jag är skitnöjd. Synd bara att jag inte väntade med att beställa tills nu då när det skiljer 1000 kr.
    Nog för att det ändå var ett bra pris.
  • Fröken Småland

Livet från...: vi är flera som lett om selen på den äldre modellen men tyvärr går det inte på den nya så min lösning var att klippa av banden och skarva med spännen. Nå, åter till din fråga Jag tror det var mallan brallan som kläckte idén och jag vet att hon hade bild i sitt galleri. Kika in där och kolla om den är kvar, annars skall jag leta i mitt eget imorgon, surfar på mobilen nu.

• imsa

mallan brallan har bilder i sitt galleri till den gamla been. vet dock inte om det går till den nya...

livet från ljusa sidan skrev 2010-05-25 18:42:41 följande:
    Vem var det som hade flyttat selen på been? hur gjorde ni? jag tycker det känns så konstigt obekvämt med att den sticker ut i ryggen.
  • imsa

någon som hyrt airshell (www.airshells.com/) till bee när ni varit ute och rest? vilken stl ska man ta?

sorry, Fröken småland, såg inte att du redan svarat angående selen till been.

• LR75
    straw2008 skrev 2010-05-25 16:57:22 följande:
    Jag ville bara berätta att vi tagit bort våra vingar från beevagnen med mkt gott resultat, de sitter endast med en raksöm så det tar 2 min att sätta på de igen om man skulle vilja. Den ser lite mer ut som nya been och man får ca 6 cm sittyta till på bredden!
    pics please!!!
  • mican

Här kommer en stolt nybliven ägare till en Bugaboo Cam. Längtar så tills den ska rulla, BF 18 Sept, så länge är den bara grymt snygg i hallen! :)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21