Bugaboo-tråd nr 21
Straw: nya UJ duo som är smalare än de tidigare modellerna är 73 cm och donkey är 74 cm.
Straw: nya UJ duo som är smalare än de tidigare modellerna är 73 cm och donkey är 74 cm.
Anna: lite OT men har du provat att lägga i en filt bakom ryggstödet på Swiften? Så gör vi annars hänger V framåt på bygeln :P
Anna: jag menade inte bakom hennes rygg, utan om du skjuter fram ryggstödet och petar bak över allt tyg bakom Ryggplattan så bildas en ficka där. Där bakom brukar vi lägga en filt och på så vis blir ryggstödet helt rakt. Kan lägga upp en bild i mb-tråden imorgon då min beskrivning kanske är lite luddig.
Det finns bilder i bildtråden med skiphop på sidan :)
Det är ovanligt med kampanjer med på-köpet grejer gällande bugaboo, slå till! Det är inte ovanligt att boka vagn tidigt däremot. Min syster bokade just en (typ samma deal men en annan vagn) nu och hon är i vecka 16 ;) (har dock varit på UL).
Jag fattar inte varför man ska impregnera när man har regnskydd? Är det bara jag som inte fattar grejen?
Nybliven fru: jag tror att man fäller ihop donkeyn som cameleon, dvs att du måste ta av sitt/liggdel innan du fäller chassit. Då blir den nog lika stor som camen ihopfälld skulle jag gissa, om man drar ihop chassit så att det blir som smalast.
I en ny vagn ingår:
Undantag är ldt-vagnarna (tec ocean, allblack, allwhite) där man inte får något sittdelsskydd.
Pandamamma: Nemas, vi har alla varit där innan vi blivit inbitna nördar *varnar för att man blir det snabbt*