Bugaboo-tråd nr 21
*sjukt avis på Zasatas bb-väska* och resten av prylarna också såklart...,
*sjukt avis på Zasatas bb-väska* och resten av prylarna också såklart...,
Katten77: stämmer inte på cam/frog. Tycker att de har mer upprätt läge än vad både vår bugaboo bee och mounain buggy Swift har, som inte har ergonomisk sits, men jag kan tänka mig att tex brio go (som man reglerar ryggstödet med band som Swift/UJ) inte går att få helt upprätt. Gå in i en butik som har bugaboo och prova så får du se hur det blir ![]()
Galojj: använde du sköljmedel?
Organizer'n ska komma nu i maj till sverige
Galojj: prova att tvätta om den :)
Insomnie: det sitter väldigt tajt! Lapparna ska vara vid fotänden. Jag gillar inte alls bb myggnätet utan har ett från tullsa (kostade 59:- och sitter jättebra :)
MissEllie: Tror att Asereth ska ha i sitt galleri, annars har mamma på vift på sin blogg. Googla mönster+dyna+mamma på vift så kommer det upp ![]()
Insomnie: du får ta i! I början är parasollet väldigt oruckbart eller vad man ska kalla det, stelt liksom. Du får dra i det lite fram och tillbaka (precis som suflettspännena bara de att sicksack grejen på dem inte är lika tajt). När du ändå håller på så böj metallgrejen också så att du kan vinkla parasollet när du väl fått det att stå rakt upp. Jag tycker att parasollet sitter bäst och skuggar mest en bit ner på chassit, typ vid ramen. OBS dra i bromsen innan du börjar för hela vagnen vill gärna flytta på sig när man håller på ![]()
Myggnät ingår när man köper en ny vagn, men det är inte så bra tycker jag. Nedrans tajt och fastnar i kardborrarna, tullsa har ett bra för 59:- (vi har ett svart, finns i vitt också) och bra regnskydd som lätt får plats i varukorgen ![]()