Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Rosa bee+ ägare! Oanvänd! Like like like!
    Och tjejen som jag bytte med och jag klickade och ska ses snart bebis är ute! Tänk att få hänga med en till vagngalning irl alltså

Tant P
    Jag har ju haft flint också... Bytte iaf min swift mot bee och ska köpa ny swift senare i sommar. Vill nog ha flint igen mest för att jag ÄLSKAR rosa och vill inte blanda rött och rosa *larvig*

• Joddan

Tant P
    Lite olovligt... Men om man haft 3 bugaboos borde man få hänga lite olovligt . Men nu har jag rätten på min sida! Dags att pimpa Bee!

• Joddan

Fjärde bugaboon nu! Oj oj oj! Dock tre Bees och en Cameleon! Man anar väl vilken jag gillar mest?

Nu ska jag sluta spamma

• Joddan

Hahah tack så mkt
    Bohusbebis... Är inte så sugen på gul faktiskt, men lila lockar .
    Sjukhusmamman... Nä så många har jag inte haft! En frog ska jag nog hinna med innan barnen blir stora!

Ska prova Vibe mjukliften i Beet och boa till den lite. Måste hitta en ståbräda snarast också! Vill helst ha gamla med "pinnen".

• Joddan

Vem var det som köpt en zappbygel till beet? Kan (om någon minns) länka till mig!?

• Joddan

Min man säger bara "gör som du vill, du vet bäst".
    Jag lägger mig inte i bilköpen . Inte så mkt uaf

• Joddan

Började med röd Bee sedan Khaki sedan svart och nu rosa
    En dyna skulle jag vilja ha också! Typ marimekko elller så . Inte så mkt för att blanda för många färger . Helst ton i ton

• Joddan

Funkar "gamla bee hjul brädan" på bee+? har bara sett den på gamla bee men inte tänkt mer på det. Kanske måste ha nya ändå? Hmmm...

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21