• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • livet från ljusa sidan

haha på tal om det så lade jag i åkpåsen igår igen för det blåste så förbaskat!

Vill ha en offwhite men tror jag skuter mig själv i foten, jag kommer ha den mer i tvättmaskinen än i vagnen...
    Är det bara jag som tycker att den nya sittdynan är ful? Har dock inte sett den i verkligheten så övertala mig gärna!!
  • Joddan
    livet från ljusa sidan skrev 2010-05-30 22:48:28 följande:
    haha på tal om det så lade jag i åkpåsen igår igen för det blåste så förbaskat! Vill ha en offwhite men tror jag skuter mig själv i foten, jag kommer ha den mer i tvättmaskinen än i vagnen... Är det bara jag som tycker att den nya sittdynan är ful? Har dock inte sett den i verkligheten så övertala mig gärna!!
    Jag har den i off white bland annat och har bar tvättat den en gång denna säsongen, som de andra innan de packas in för säsongen. Tycker inte att den blir skitigare än de andra
    Silas 2009-03-03
  • imsa

straw2008 och sjukhusmamman, TACK! Ska kolla med bonti. Bor dock i de södra delarna av landet och här har bonti slagit igen.

tack, tack!

• Senap
    straw2008 skrev 2010-05-30 22:31:30 följande:
    Fast bara 10 grader i sthlm...
    Skulle just skriva det att på morgnarna när det är 110 grader varmt och snålblåst är det skönt att ha åkpåsen.
    My sugar is raw
  • Kajsan
    Shoegirl skrev 2010-05-30 23:41:15 följande:
    Skulle just skriva det att på morgnarna när det är 110 grader varmt och snålblåst är det skönt att ha åkpåsen.
    Nä, jag tycker det låter smått varmt att ha åkpåse när det är 110 grader varmt ute. Men det är jag det {#lang_emotions_dreamer}
    Jo just det!
  • Noiis
    Kajsan skrev 2010-05-31 00:04:05 följande:
    Nä, jag tycker det låter smått varmt att ha åkpåse när det är 110 grader varmt ute. Men det är jag det 
    instämmer med kajsan, men på mina delar av sthlm så har vi inte 110 grader och här används åkpåsen på kvällarna! lättare så slipper man bunkra på med kläder och noa somnar gärna i vagnen om vi e ute sent. jag använder iof lodgern å den kan man ju ta ur innedelen i!
  • Noiis
    imsa skrev 2010-05-30 23:11:38 följande:
    straw2008 och sjukhusmamman, TACK! Ska kolla med bonti. Bor dock i de södra delarna av landet och här har bonti slagit igen.tack, tack!
    bonti kan skicka!

E de nån som kan påminna mig hur jag spänner bromsen? den tar inte riktigt!
  • Senap
    Kajsan skrev 2010-05-31 00:04:05 följande:
    Nä, jag tycker det låter smått varmt att ha åkpåse när det är 110 grader varmt ute. Men det är jag det 
    *bitchslapar*

{#lang_emotions_kiss}
    My sugar is raw
  • Leo och Elliots Mamma
    livet från ljusa sidan skrev 2010-05-30 22:48:28 följande:
    haha på tal om det så lade jag i åkpåsen igår igen för det blåste så förbaskat! Vill ha en offwhite men tror jag skuter mig själv i foten, jag kommer ha den mer i tvättmaskinen än i vagnen... Är det bara jag som tycker att den nya sittdynan är ful? Har dock inte sett den i verkligheten så övertala mig gärna!!
    Tyckte oxå "min" sittdyna i offwhite var ful när jag köpte den, men nu i denim vagnen så tycker jag att den är så fin. Så är den mjuk å skön å sonen, 2 år,verkar gilla den bra
  • Leo och Elliots Mamma
    Joddan skrev 2010-05-30 23:03:08 följande:
    Jag har den i off white bland annat och har bar tvättat den en gång denna säsongen, som de andra innan de packas in för säsongen. Tycker inte att den blir skitigare än de andra
    Ooo så bra, vill ha den nya i Offwhite. Iof e min yngsta son 2 nu, så det lär ju bli liiiite smutsigare än när de är mindre... Men bara måste ha en offwhite ändå
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21